sobota, 17 maja 2014

Szczypta vintage

Już dawno miałam się pożegnać z tym starym, spłowiałym i znoszonym płaszczem. Kilka miesięcy temu wpadła mi jednak w ręce damska gazetka, a w niej zdjęcie modelki, wystrojonej w kraciasty płaszcz właśnie i kwiecistą sukienkę. Spodobało mi się to połączenie, postanowiłam więc przedłużyć trochę jego pobyt w mojej szafie. Natomiast sukienka, to kolejna letnia ,,ciążówka", której nie zdążyłam na blogu pokazać (w ciąży :P).
P.S. Nie mogę oprzeć się wrażeniu, że zestaw pochodzi z planu zdjęciowego serialu ,,Czas honoru" ;) (którego jestem wielką fanką)!!!

Do posłuchania: Ścianka - Już nigdy







Płaszcz, sukienka - sh, kapelusz - H&M, buty - Tanie Buty S-c centrum

34 komentarze:

  1. Bardzo ladnie wyszlo Ci to polaczenie, do tego kapelusic. urocz!! Pozdrawim serdecznie :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie i do tego ten kapelusz-bardzo Ci pasuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez lubię takie połączenie. Mam podobny płaszczykiem, tylko czerwony w zieloną kratę :-). Sukienka ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasu Honoru nie widziałam, może kiedyś..., ale ty rzeczywiście, jak ze starej Warszawy wyjęta:)
    Bardzo fajna sukienka, brakuje mi jedynie jakieś biżuterii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D W każdą niedziele czekałam z niecierpliwością, aż udostępniony będzie w necie nowy odcinek. Oglądałam z zapartym tchem, by po 45 min czuć wielki niedosyt. Serial jest naprawdę świetny (jeśli oczywiście interesuje Cię taka tematyka).
      Rzeczywiście z biżuterią nie zaszalałam ;).

      Usuń
  5. Serialu nie widziałam (nie mam tv) ale kojarzę tematykę i faktycznie masz rację :))
    Ten kapelusz jest super (już to kiedyś pisałam) ale jakby Ci kiedyś do głowy przyszło go wywalić, to wyślij go mi ! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serial oglądałam w necie (też nie mam tv :D).
      Oj kapelusza szybko się nie pozbędę, ale będę mieć na uwadze twoje życzenie :D!!!
      P.S. Zaglądaj do H&M. Można tam trafić na fajne kapeluszowe promocje. Ten kupiłam za 20 zł (pierwotnie kosztował 60).

      Usuń
  6. I bardzo dobrze, że przedłużyłaś żywotność płaszcza, bo wyglądasz naprawdę fajnie. Faktycznie możesz kojarzyć się z 'Czasem Honoru', ale działa to tylko na plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny zestaw i piękne otoczenie! :) Wpadłam po uszy, jest idealnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie te zdjęcia są jak z planu filmowego, tym bardziej to zauważyłam, jak napisałaś o tym serialu. :D Swoją drogą ja jeszcze w ciąży nie byłam, a już mi się zdarzyło kupić jakieś ciążowe ubrania w lumpeksach :D, ale kto by się tym przejmował, jeśli jest dobre, to nikt nie będzie sprawdzał metki, dla kogo to jest. :) Tym razem strój nie jest do końca w moim stylu, może w odbiorze przeszkadzają mi buty, bo akurat za takimi nie przepadam, tym bardziej, że moje nogi źle w nich wyglądają.

    Pozdrawiam ciepło. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Wiele ,,ciążowych" ciuchów będę nosić nadal :D!!!

      Usuń
  9. Ja też mam takie " olśnienia" co do ciuchów. Zdjęcia są bardzo klimatyczne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też wyjęłam ostatnio kilka staroci podczas wiosennych porządków. Jednak niewyrzucanie ciuchów ma sens ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz racje, wygladasz ja dziewczyna z tamtych czasow… Plaszczyk jest w takim wlasnie stylu, a Tobie w nim genialnie! Kapelusz dopelnia calosci.
    Pozdrawiam:) ANka

    OdpowiedzUsuń
  12. "Czas honoru" bardzo lubiłam, straszliwie podobali mi się tam faceci, ze względu na stylówę :D
    Tak, wyglądasz retro, a kapelutek dodaje tyle uroku, jest cudny i pasuje Ci jak mało komu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Dziękuję Sivka!!!
      P.S. Mnie się podobają fryzury kobitek z tego filmu.

      Usuń
  13. Śliczna retro mama :):) sukienka superowa ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki płaszcz?! :O WYRZUCIĆ?! :O tylko spróbuj! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Również jestem wielką fanką Czasu Honoru ;) Ruda wyglądasz jak wyjęta z tamtych czasów, bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem dlaczego ale właśnie Twoja sliczna bużka pasuje mi bardzo do stylu vintage i retro a do kapeluszy to już wogle !! <3 Pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. No musiałam Cię odwiedzić i przywitać się:)
    Świetny zestawik, za to Cię kochana wielbię, za Twój wdzięczny, nie przereklamowany styl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha!!! Czasami zastanawiam się nad tym moim stylem :D! Co to za styl (nie styl) eksperymentalny ;D???
      P.S. Eluna ja z kolei uwielbiam oglądać Twoje stylówki!!! Czekam z utęsknieniem!!!

      Usuń