czwartek, 6 czerwca 2013

Afryka dzika...

No tak!!! Marzą mi się dzikie wyprawy, a tymczasem podróżują wszyscy tylko nie ja!!! ;) Te piękne korale podarowała mi szwagierka, która na wyjazdy służbowe jeździ do... Kapsztadu!!! Cudowna praca!!! Ja, co najwyżej, mogłam sobie pojechać do Radomia, powiercić otwory przy krajowej siódemce :D (to były czasy!!!).
Czy mógłby KTOŚ zakręcić ten kranik, z którego tak kapie od tygodnia?!!! Mam już serdecznie dość takiej pogody!!! Poproszę trochę słońca!!!






Korale, bluzka, kolczyki - prezent, spódnica - Top Secret, rajstopy - bazar, buty - CCC, pasek - Camaieu

6 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalna, cudna spódnica...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś chyba jedyną osobą której pasują niebieskie rajstopy :) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. :D Bez przesady!!! Jeśli fajnie skomponuje się resztę stroju, to każdy kolor pasuje!!! Ale dziękuję i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. I na wielkie podróże też czas przyjdzie, nie martw się. wiesz, że myślałałam, że te twoje aplikacje na twojej kiecuchnie to św. mikołaje?chyba się mylę...pieknie wygladasz, grafit łączony z rudym-dobre połączenie kolorów.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :D to nie Mikołaj :D!!! A co do moich podróżniczych pasji... mam tyle pomysłów, że głowa mała i na pewno zacznę je realizować, ale w swoim czasie!!! Teraz moim najważniejszym zadaniem jest wychować Zosię (i może kogoś jeszcze :D[jak się przytrafi ;)])...powinnam mieć tytuł bloga - Matka Polka ;)

      Usuń