poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Ponczo i dżinsy z frędzlami...

Ponczo dostałam 2 lata temu od przyjaciółki. Od tego czasu zaledwie kilka razy było na moim grzbiecie, bo cienkie, przewiewne i mało praktyczne przy gonitwie za dziewczynkami ;P!!! Z nadejściem wiosny postanowiłam jednak przywrócić je do łask (a nuż coś mi z tego wyjdzie ;)). No i wyszło... ból gardła i katar ;P!!! Moje ponczo stanowczo nie nadaje się na marcową kapryśną pogodę!!! Oczami wyobraźni widzę je latem nad Bałtykiem!!! Tak, tam będzie się nadawać idealnie :)!!!
Goniąc za trendami ;P, zrobiłam sobie dżinsy z frędzlami. Parę godzin dłubania i... jestem najmodniejszą mamą na osiedlu ;P!!!










Ponczo - prezent (H&M), bluzka - H&M, dżinsy - sh (DIY), buty - Deichmann, obroża - tu

30 komentarzy:

  1. Może i mało praktyczne, ale zdecydowanie bardzo ładne! Pasuje Ci. Przyjaciółka wiedziała czym Cię obdarować :) Świetne spodnie z frędzlami. Też takie chce! Nietuzinkowe. Masz talent, ja bym chyba nie umiała tak przerobić jeansów. A co do frędzli to póki co mam jedynie torebkę z frędzelkami, którą bardzo lubię. Pozdrawiam serdecznie najmodniejszą Mamę na osiedlu, a w dodatku zdolną krawcową! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne masz to ponczo! Fajnie by wyglądało z jeansowymi szorcikami. Masz rację nad Bałtyk idealne! Masz talent z tymi portkami. Świetnie sobie poradziłaś. Takie tylko naprawdę głupie pytanie nie wkurzało Cię to szarpanie jeansu?;)) Ja co roku drę jakieś stare porcięta na szorty i to wyciąganie nitek doprowadza mnie do szału. Ostatnio wzięłam się na sposób i wpierniczam je do pralki przy okazji dwóch prań;)) Buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu z nogawkami jest prosta sprawa. Tniesz je na 2cm paseczki z dolu do gory. Wyciaganie nitek jest wtedy banalnie proste ☺

      Usuń
  3. Poncza nigdy bym nie zdejmowała jakbym miała takie O_O Jednak gdy patrzę na ceny w sklepach, aż mnie mdli. W lumpeksach nigdy nie znalazłam takiego, aby nie było poprzepalane papierosami, absurd jakiś... Choruję na ponczo od lat i nie mogę mieć Oo
    Spodnie nie w moim stylu, ale to, co masz na szyi... może pojedynek na tomahawki? XD Najlepsza zabiera obróżkę do domu XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu zagladaj do H&M. Tam czasem sa fajne promocje. Ostatnio o maly wlos nie kupilam fajnego poncza w azteckie wzory. Kosztowalo 40zl. Rozsadek kazal mi jednak oprzec sie pokusie. Do szafy juz ciezko cos wcisnac ;)!!!

      Usuń
  4. No proszę trochę inwencji twórczej i ze starych spodni wyczarowałaś ponadczasową rzecz.
    Bardzo fajnie wyglądają dzwony i ponczem.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz jak biała indianka, pięknie i oryginalnie!!! Naszyjnik jest przepiękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to najmodniejsza na osiedlu ??
    w całym Będzinie,po prostu województwo śląskie leży u Twych stóp !
    Justyś,całusy!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ponczo git! Gacie załatwiłaś megapomysłowo. Jakby je tak potarmosić aż do kolan? To by dopiero było! Widzę to! Na Tobie ;) No i piękne włosy masz. Cięcie, długość, super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmmm... fajny pomysl, kto wie co mi jeszcze do lepetyny strzeli z tymi spodniami ;).
      Dzieki Sivka. A wloski rosna od grudnia nieobcinane. Zapuszczam twardo (jak na razie).

      Usuń
  8. Wszystko pięknie zgrane kolorystycznie i stylowo. Wyglądasz po prostu uroczo i promiennie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja droga, w tym stroju mogłabyś występować w filmie Hair:)
    Dżinsy z frędzlami są teraz na topie? Nie wiedziałam..., ale są super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fredzle (w ogole) sa na topie, to czemu nie na dzinsach ;)!!!
      Dziekuje Iza :)!!!

      Usuń
  10. Światowe wybiegi u Twych stóp! Te frędzle już widziałam w necie:))
    Ja już się w nich bym nie czuła, ale Tobie pasują super!!!
    No i do tego poncza idealnie:))
    Trza się było grubiej pod spód ubrać:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Tara.
      Trzeba bylo :)!!! Baba madra po szkodzie ;)!!!

      Usuń
  11. wielki szacun za spodnie - ja jestem najbardziej leniwą istotą w moim województwie, nigdy by mi się nie chciało czegoś takiego robić ;P

    wyszło czadowo!

    co do poncza, to pamiętaj - gdybyś uznała, że nie po drodze Wam, to ja przygarnę :D
    jest boskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Mar :)!!!
      A jak cos, ten tego ten... bede miala Cie na uwadze :)!!!

      Usuń
  12. Wow no mega szacun kochana, ja z moimi dwiema lewymi łapami w życiu takiego cuda bym nie wyczarowała :P hehe widać, że mega kreatywna z Ciebie osoba, a to się ceni ! rozwijaj swój talent, bo widać, że masz potencjał :)
    wyszło fantastycznie ! takie szałowe dzowny- pewnie teraz każda kobieta na osiedlu ogląda się za Tobą z nutką zazdrości w oku :D hihihihi


    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. No to musisz śmignąć latem nad Bałtyk albo więcej warstw pod spód zakładać. Tak czy siak bardzo fajnie, a spodnie mistrzostwo! Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Intensywnie mysle i Baltyku :)!!!
      Dziekuje Ewo :)!!!

      Usuń