środa, 13 kwietnia 2016

Buenos días Lanzarote



Marzył mi się Bałtyk, tymczasem Misiek porwał nas nad ocean :). Pierwszy tydzień kwietnia spędziliśmy na jednej z Wysp Kanaryjskich - Lanzarote :D!!!

Lanzarote jest wyspą pochodzenia wulkanicznego. Choć ostatnie erupcje miały miejsce w XIX wieku, jej powierzchnia do dnia dzisiejszego, niemal w połowie, pokryta jest wulkanami, kraterami i polami lawowymi. Jakież więc było moje pierwsze skojarzenie, gdy zmęczona 5-godzinnym lotem (z dziećmi!!!), spoglądałam przez szybę autokaru wiozącego nas do hotelu??? No pięknie... Misiek wywiózł nas na hałdę w Bytomiu!!!
Już następnego dnia, spacerując po Costa Teguise i odpoczywając na pustych, piaszczystych plażach, moje uczucia do wyspy stały się znacznie cieplejsze. Po tygodniu, gdy zobaczyliśmy jej najciekawsze zakamarki, byłam nią oczarowana. 

















































Ciuchowo: sweterek - prezent, bluzka - New Yorker, spódniczka - H&M, buty - sh, biedronka - stragan

24 komentarze:

  1. Ha, ha, w pierwszej chwili (pierwsze zdjęcie) myślałam, ze chcesz nas wkręcić, że jesteś nad zalewem czy cóś i w ogóle.
    A tu proszę- jaki wyjazd!
    Ale ci te dziewuszki porosły!
    Fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie! Pokaż te najcharakterystyczniejsze miejsca! Kocham surową egzotykę XD Marzą mi się nietypowe miejsca do zwiedzania, wszystko przed nami. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja Wam pozytywnie zazdroszczę. Też bym się wybrała na taką kwietniową eskapadę. A tu nie zanosi się, żebym wcześniej niż w wakacje się gdzieś wyrwała, niestety. Jak miło się patrzy na Twoje zdjęcia - tam jest jak w raju! Zatem i ja zaczynam marzyć o takiej wyprawie na Lanzarote. Pozdrowionka cieplutkie :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam to miejsce z youtubów! Chyba popularny kierunek. Fajnie, że się wyrwałaś w siną dal ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna wycieczka.
    Zdecydowanie wolę wyspy Kanaryjskie od morza Bałtyckiego.
    Piękne zdjęcia :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak fajnie ogląda się te same miejsca..:)
    Cudnie wyglądacie. Lanzarote Wam służy. :)I "nasz" hotel w tle :)
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszcze wyjazdu! :) Piękne zdjęcia i uśmiechy na nich!
    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała wycieczka, tylko pozazdrościć. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie wyjazdy wiosną są najlepsze. Dokładnie rok temu byłam w Gran Canaria. Juz marzy mi sie kolejny wyjazd :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. hahaha :))
    a wiesz,że moja koleżanka lądując na jakiejś innej wyspie,też miała pierwsze wrażenie,że ląduje właśnie w Bytomiu :))
    A to Twój mężuś miał gest,zabrał swoje kobiety na świetną wycieczkę,to się ceni,super !
    Moja córcia akurat teraz tez odpoczywa w Hiszpanii,ale na lądzie,a ja tylko zdjęcia oglądam :)
    I zazdroszczę Wam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozazdrościć :)
    Obserwujemy?;)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany! Jaka wycieczka!!! Twój Misiek, to czarodziej jakiś!
    Podziękuj mu i ode mnie, bo chociaż mam namiastkę wyprawy, dzięki zdjęciom:))
    Musiało być super! Dziewczynki tez poszalały!:))))
    Kieckę miałaś fajoską!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, ludzie powinni mieć więcej czasu i pieniędzy żeby sobie odpoczywać, podróżować, chodzić do kina, teatru - zamiast pracować, pracować, pracować (...) i wydawać potem pieniądze w weekend w galeriach handlowych. Pozytywny post.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe miejsce. Świetna wyprawa rodzinna, niesamowite musiałaś mieć wrażenia, dobrze mieć takiego Misia :) całuj dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. OOooo nieeeee mega zazdro !!
    ile ja bym dala, aby pochodzić tak sobie boso po cieplutkim piasku i posluchać szumu fal <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny!!!
      Serdecznie dziekuje Wam za wszystkie komentarze :D!!!

      Usuń
  16. Ale fajny wyjazd Wam się trafił! Super:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne miejsce jak na wypoczynek o tej porze roku. Z pewnością dzieciaki miały nie zła radochę z wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nnnnniooooooo postAral sie Dr Miś
    Na wyspach kanadyjskich chciałam spędzić podróż poślubna ale nie potrafiłam sie zdecydować na której wyspie , pojechaliśmy gdzie indziej ... Moze wiec warto mi wziąć jeszcze raz pod uwagę ten kierunek
    Fajny wypad , fajne fotki , czekam na więcej

    A spódniczka z postu poprzedniego i jej drugie życie , kapitalny pomysł i wyglda !

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej, super zdjecia, piękne wspomnienia będziecie mieć. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne miejsce :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham plażę, morze, zazdroszczę, że możesz tam być. Piękne zdjęcia i piękne miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  22. hej, ale ładne zdjecia. Kiedys i ja odwiedze takie cudowne miejsca. Ta spódnica jest super, wygląda uroczo. Pozdrawiam i zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń