poniedziałek, 5 października 2015

Jesienne wakacje na wsi































38 komentarzy:

  1. Wspaniałe zdjęcia, śliczne dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne,cudowne zdjęcia ! Jakbym mogłam zamieniłabym się z Tobą na miejsca i zaczęła jeszcze raz od nowa ,jak córa była mała itd :) najpiękniejsze chwile!
    Strasznie mi się podoba jak ubierasz dzieciaki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekne zdjecia - jesien na wsi jest mega! A dziewczyny Twoje rosna jak na drozdzach;) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ileż to wspomnień Twoje zdjęcia we mnie przywołują... Cudowne zdjęcia i dziewczynki :) Mogłabym każde zdjęcie z osobna skomentować, tak bardzo podoba mi sie ta magia chwili, a słowa nie oddadza tego co chcę powiedzieć, bo przepiękne, to za mało. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! I urocze córki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super fotki! Jesień na wsi jest taka piękna <3 Twoje córeczki są przesłodkie i coraz większe z nich panny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic nie zastąpi domowej atmosfery. Piękne pejzaże, to słońce przemykające przez chmury, cudownie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesień na wsi jest najlepsza !!! Śliczne zdjęcia, a dzieci masz słodkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne, cudne zdjęcia dziewczynek! Robione z miłością. Są śliczne i foty i Twoje córeczki!!! Po kim one takie blondyy???
    I Ktoś miał urodzinki ;) 100 lat w zdrowiu i miłości :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosia skończyła we wrześniu 3 latka :). Dziękuję :).
      Blondyny??? Po listonoszu ;P.
      Haha... Mój Misiej w wieku przedszkolnym miał takie blond włoski. Z ciemnymi oczami wyglądał kapitalnie.
      Dużo w rodzinie i mojej, i Miśka jest blondasów :) (a mój dziadek to nawet rudy był :)).

      Usuń
  10. No po raz kolejny zachwycają mnie zdjęcia...!.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gruchy w wiązkach cudne , przypomniały mi sie wykopki ubiegłoroczne Oli , i bajki o Gromperekinnek - królu ziemniaku ;);)
    Jesień na wsi moze byc równie pasjonująca jak wiosna czy latem ... Zwłaszcza jak jest taka pogodna .
    Ze wędrówek górskich zazdraszczam to wiesz ....
    Piękna sielanka na zdjeciach , niechtrwa jak najdłużej

    OdpowiedzUsuń
  12. Ruda, jakbym miała możliwość wybrać sobie w dzieciństwie mamę (co do mojej nic absolutnie nie mam, żeby nie było:), to wybrałabym ciebie- nosiłabyś mnie po górach i wywoziłaś na wieś- tego mi w dzieciństwie brakowało:):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia rewelacyjne i takie optymistyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najpiękniejsze wakacje... U babci...
    Cudne zdjęcia, słodkie pysie... Ale będą wspomnienia:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Magicznie uchwyciłaś chwile, jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ sielsko, uwielbiam Was :))

    OdpowiedzUsuń
  17. O matko, ale mam zaległości. Pięknie u Was:)

    OdpowiedzUsuń
  18. kochane dzieciaczki! fajnie, że jest taka ładna jeszcze pogoda :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne zdjęcia! Wspaniale, że macie możliwość wypoczywania na wsi.

    OdpowiedzUsuń