poniedziałek, 23 marca 2015

Szukaj wiosny w polu

Szukałam wiosny przez dwa tygodnie. W końcu przyszła sama :). Niestety nie nacieszyłyśmy się jej słonecznym obliczem na łonie natury, bo musiałyśmy wrócić do miasta.

Jutro idę do szpitala rozprawić się z przepukliną!!! Boję się. Nie stresowałam się tak przed żadnym z porodów. Czekałam z podnieceniem na rozwój wypadków i ten najszczęśliwszy moment, gdy pojawia się dziecko. A teraz, niby łatwy zabieg, a ja się boję. Od 2,5 roku cały czas spędzam z dziewczynkami. Jak zniesiemy rozłąkę??? Jak dam sobie radę potem, kiedy absolutnie nie będzie mi wolno nic dźwigać??? 

Dziewczyny, trzymajcie kciuki i... dbajcie o siebie!!!






Kożuszek, spodenki - sh, koszula - H&M, rajstopy - targ, buty - CCC
-----------------------------------------------------------------------------
Już za nimi tęsknię ;)

24 komentarze:

  1. Trzymaj się, czas szybko leci, zaraz będziesz z powrotem! Trzymam kciuki!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i Ruda bedzie dobrze ! Wrócisz do dziewczynek zanim sie obejrzysz , a chwila tęsknoty dobrze robi :):)
    I koniecznie zabierz z sobą zdjecia dziewczynek !
    Ja trzymam w każdym razie kciuki. Bedzie dobrze !

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam!!!! Wszystko bedzie ok, "naprawisz" sobie zrowko i wrocisz do stesknionych dzieciaczkow i Meza...;);) Oni sobie poradza, a Ty sie nie stresuj tylko zadbaj o siebie!!!
    A ja kocham Twoje kolorowe zestawy, szalone i oryginalne!!!! Pieknie wyygladasz!
    Pozdrawiam! Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. Musi być dobrze :-) mocno trzymam kciuki! To trudny czas rozłąki, ale dasz radę dla siebie, Misia i dziewczynek. Jesteś dzielna baba ;-)
    Fajna kamizelka i rajstopki :-)
    buźki śle :-) trzymaj się kochana :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeurocze zdjecia :) Fajne rajstopki ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymaj się, musi być dobrze. Ja też nie lubię takich szpitalnych wizyt, boję się, ale na pewno będzie wszystko ok.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetny zestaw *_*
    Pisz jak tylko wrócisz ze szpitala. Pisz, że wszystko ok, czekamy tu na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko będzie dobrze. Trzymam kciuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dasz radę! Zleci to jakoś, zdrowie najważniejsze. jak się nabawiłaś tej przepukliny??

    wietna kamizelka, zazdroszczę Ci jej;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. trzymam za Ciebie kciuki Kochana! mam nadzieje, ze szybko wrocisz szybko do domu i do zdrowia. dziewczynki beda z tata odwiedzac mamusie :D sciskam Cie mocno <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Dasz radę kochana:)

    Super rajtki idealne na taaakie nogi:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej! To dzisiaj juz jesteś w szpitalu! Trzymaj się kobito!
    Super wyglądasz w tych wychemranych portkach:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. i właśnie za to uwielbiam buszować po SH, można tak właśnioe złowić takie perełki, jak Twój kożuszek i wciąż wyglądać modnie i stylowo :) Super kochana! :)
    I głowa do góry, będzie dobrze- musi! :) trzymam kciuki, żeby wszystko poszło po Twojej myśli :)
    Moc buziaków :* :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  14. Będzie dobrze i najważniejsze zdrowie Twoje.
    Trzymaj się piękna. Super stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia, będzie dobrze!
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymaj się tam! Oby wszystko przebiegło szybko i pomyślnie:)
    Świetną masz tą kamizelkę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uhh... teraz nie wiem czy mój komentarz sie załadował czy nie :<

    OdpowiedzUsuń
  18. Niechaj ci wiosenne ciepełko i słoneczko sprzyja. Trzymam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeju Dziewczyny!!! Dziękuję serdecznie za tyle ciepłych słów :D.
    Jestem już w domu. Obolała, wymizerowana, ale jestem. Ponoć za 6 tygodni mam być zdrowa jak rydz. Mam nadzieję, bo dziewczynki proszą się, żeby je brać na ręce (Zosia to mnie prawie przewróciła z radości, gdy pojawiłam się w domu ;)).
    Jak trochę dojdę do siebie to zajrzę do Was, bo ciekawość mnie zżera , co tam nakombinowałyście podczas mojej nieobecności ;).

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciesze sie ze juz w domku jestes, ze swoimi dziewczynkami. Szybkiego powrotu do zdrowia Rudzielcu moj!

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzymaj się!!! Dasz radę ze wszystkim dzielna Kobieto!!! Buziaki Tobie przesyłam ***

    OdpowiedzUsuń
  22. już jesteś, całe szczęście ;)
    Ja to mam spóżniony refleks ;)
    Mam nadzieję, że jest coraz lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. słodziaki poczekają - a zdrowie to ważna rzecz -
    i dla siebie i ze względu właśnie na potomstwo ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. no mówiłam - nie zrobiłaś obserwowanych przez bloggera i nie trafię, no!
    zapomnę, z głowy mi wyleci i co?

    nic nie wiedziałam!
    wnioskuję z kolejnych postów, że już po - gdzie się takie przepukliny robią?
    myślałam, że to tylko męska przypadłość :(

    OdpowiedzUsuń