środa, 20 lutego 2019

Moje miejsca

Są miejsca, w których zdjęcia zawsze wychodzą dobrze. Tory kolejki wąskotorowej w Skowronnie (klik, klik, klik), będzińskie rudery (klik, klik, klik), czy las pod Kluczami (klik, klik, klik). Ten ostatni plener uwielbiam najbardziej. Panuje tam niezwykła aura, która udziela się ,,modelce", Fotografowi, jak i Szkódniczkom, z zapałem baraszkującym w leśnym poszyciu, gdy mama stroi głupie miny do obiektywu ;P... A potem... zagłębiamy się w tą szumiącą krainę, kojącą zmysły balsamicznym aromatem żywicy i wilgotnej ściółki... jest pięknie :D!!!








Sukienka - prezent od Mikołaja (Reserved)
Buty - CCC
Kurtka - H&M

12 komentarzy:

  1. No istotnie klimat zdjęć jest bez dwóch zdań. I urocza modelka. :)
    Fajna ta sukienka i rajtki. Szukam takiego koloru i białych... Ale ostatnio mało wychodzę, więc pewnie gdzieś tam są, a M. raczej nie ma do tego głowy.
    Moc buzioli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sesja.
    Ależ mnie zaskoczyły te czarne kwiatki na butach. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG - totalnie uwielbiam Cię w tym outficie- i element ludowy i rockowy i kobieco i na luzie- cudownie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful pictures! I love the snowy background, it makes me miss the weather.
    The Glossychic
    Wonder Cottage

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest pod "moimi" Kluczami??? Jeśli tak, to fakt, zajebistych miejscówek u nas dostatek. Ale znowu foch, wiesz czemu :P A stylówka fajowa, nieoczywiste rajtki to ja lubię ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze, gdy tam jestem, myślę o Tobie intensywnie Sylwia. Ale ja jestem przeokropecznie nieśmiałym stworzeniem i tak mi jakoś nieswojo Cię niepokoić bez zapowiedzi😉!!!

      Usuń
  6. Ty zawsze masz świetne zdjęcia i plenery. Te są magiczne. Cudnie jak zawsze. Pozdrawiam, buziaki 💋

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne miejsce dzięki czemu zdjęcia są cudownie klimatyczne :) Bosko wyglądasz kochana :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Sesje zdjęciowe bardzo urokliwe , modelka oczywiście wyróżniająca się w tle ( umiejąca zwrócić na siebie uwagę).
    Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich.
    zapraszam
    http://krystynaczarnecka.pl/
    Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  9. Lasy są piękne...
    Świetne buty, sukienka, rajstopki :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka prześwietna!!! Mikołaj się postarał!
    A przy takiej modelce, to każdy plener jest idealny:))
    Buziole Justynka!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń