piątek, 15 lipca 2016

Błękitna koszula

Dawno, dawno temu byłam wielką fanką serialu Ally McBeal :). Pozostało mi po tym upodobanie do noszenia ,,kostiumików". Dlatego nawet teraz, jako... bezrobotna matka dzieciom, przywdziewam czasem taki formalny strój. A co???
Inna sprawa, że mamy środek lata, a mnie naszło na taki sztywniacki zestaw ;P. Muszę się jednak pochwalić piękną błękitną koszulą, która wpadła znienacka do mojej szafy :D!!!








Koszula, marynarka, pasek, wisiorek - prezenciki; dżinsy - Promod; buty - Deichmann; okulary - stoisko M1 Czeladź

17 komentarzy:

  1. Bardzo lubię marynarki. Mam ich pełna szafę i w 100 procentach wykorzystuje je w pracy , zresztą nie tylko tam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. A pewnie, że trzeba się pochwalić. Ładna ta koszula, zresztą cały zestaw w moim guście:)
    Podobasz mi się w tym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja, chętnie bym sama ją założyła.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tobie to nawet sztywniacko jest ładnie. Zestaw do korporacji, albo na rozmowę o pracę, zawsze warto mieć w swojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie ten błękit komponuje się z kolorem Twoich włosów, to Twój kolor :) Okazuje się, że to wcale nie zielony!
    Ja akurat nie lubię marynarek, ale Tobie to super pasuje. Choć w samej koszuli to zupełna bomba.
    Pozdrawiam serdecznie i miałam nadzieję zobaczyć Paskudę, ale mnie rozczarowałaś! Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej!!! Gdzie??? Kiedy???
      Dzięki za miłe słówko :)!!!

      Usuń
  6. Faktycznie,bardzo wygodny zestaw do pracy i nie tylko, bo na plac zabaw też ujdzie ;) czy żyw to już inna kwestia ;) Ale koszula zacna, lubię, pod każdą postacią. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiałam ten serial!!! Dzięki niemu odkryłam Barry White'a, którego wokal do tej pory wprowadza mnie w jakąś ekstazę :DD A Ty podobna do Ally, nawet z fryzurki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne okulary, wyglądasz w nich jak kobieta wamp :-) Niebieski świetnie kontrastuje z Twoją urodą :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello . Want to share your blog with the world? To find people who share the same passions as you? Come join us.
    Register the name of your blog URL, the country
    The activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our website from you friends.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Have a great day
    friendly
    Chris
    We follow your blog, please Follow our return
    All entries will receive a corresponding Arwards has your blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak elegancko :) Od tej strony Cię mniej zalałam. Pięknie się prezentujesz w takiej stylizacji. Ładnemu to jednak we wszystkim ładnie! A taka wysokość szpileczki to moja ulubiona. Niezbyt wysoka, a noga pięknie się prezentuje. Pozdrawiam cieplutko :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  11. A wiesz, że ja też byłam fanka tego serialu?:D
    Tylko jestem mniej do niej podobna;) Bo Ty jak strzelił!!!
    Śliczna ta koszula! Fajnie, żeś się nią pochwaliła:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie zestawy, wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. You look fab! I wanted to ask you would you like us to follow eachother on GFC? Let's support eachother & keep in touch!
    xo from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ładniutka koszula, sama na taką poluję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. koszula jest mega!
    bardzo ładnie wyglądasz w takim eleganckim wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :D!!!

      Usuń