poniedziałek, 11 lipca 2016

Rozbrykana konkurencja...

Coraz trudniej jest mi zrobić sesję, bez znaczącego udziału dziewczynek :)!!! Zośka tańczy, Hanka śpiewa... tata ryczy ze śmiechu ;D!!! Uwielbiam te nasze weekendowe rodzinne wycieczki/spacery, kiedy to najczęściej powstają zdjęcia na blogasa. Niedługo jednak będę musiała zmienić nazwę na ,,Ruda Paskuda i rozbrykane blondyny" ;)!!!










Sweterek, sukienka - sh; buty - dostałam i... wysprajowałam z beżu na szary :); biżuteria - prezent na 18-nastkę :)

18 komentarzy:

  1. Śliczna towarzyszka zdjęć :)
    Podrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że córa wcinała się w kard, zdjęcia wyszły ciekawsze ;)
    Ale ze tak buty sobie przerobiłas... extra!
    Ładna całość

    OdpowiedzUsuń
  3. Mała zdecydowanie odziedziczyła urodę po mamusi.
    Ślicznie razem wyglądacie :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć!!! :) Chciałam tylko zaznaczyć, że figura Twoja pierwsza klasa. Zestaw bardzo kobiecy i z klasą. Zauważyłam ostatnio, że ten rodzaj butów co masz na sobie ostatnio staje się bardzo modny. Piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł z bucikami :_) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Osz, buty boskie, mam podobne i też dostałam:D
    Absolutnie cudowna całość. Prosto a fikuśnie, zgrabnie na dokładkę. KOLORYSTYKA LOVE.
    Mój dzieć już z nami nie jeździ na takie akcje. A jak jest, to co najwyżej jęzor pokaże :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę kolorowo u Ciebie kochana- przynajmniej zdjęcia wychodzą autentycznie i ubaw macie :D
    niedlugo dziewczynki będą chcialy iść w slady modnej mamy i rownież założą blogi :D hihihii

    super wyglądasz kochana :)

    buziole :*
    daria

    OdpowiedzUsuń
  8. Osz.. bosko. Prosto i efektownie. Do tego z małymi modelkami,super :-) No, nic, nazwę zmienisz i teraz to już tylko zbiorowa sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziś wyglądasz super elegancko moja droga! Pięknie Ci w takich jasnych i stonowanych kolorach;-) Zainspirowałas mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. W przyszłości stworzycie duet modowy. To teraz bardzo popularne, kiedy matka z córką pokazują nowe trendy, choć tak stylistycznie podobne, to adekwatne do swych lat.

    OdpowiedzUsuń
  11. To wesoło masz na tym "planie zdjęciowym"... Super! Dziewczynki sa słodkie, a Ty - wyglądasz bosko! Świetny zestaw, piękny "kolorystycznie"❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Rosną Ci pod bokiem małe Modelki, Ślicznotki. Ale z takiej konkurencji to akurat się powinnaś cieszyć. Pięknie wyglądasz. Masz świetną figurę. Wyglądasz zjawiskowo! Biała spódnica - ekstra, sama bym taką chciała. Nawet taki detal jak naszyjnik się super komponuje. Pozdrowionka cieplutkie :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne buty i piękne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia, widać emocje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ha, ha, nie ma nudy przynajmniej. :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jej ale dziewczyny rosną szybko!!! Masz w domku dwie całkiem dorosłe panny:) Za to Ty śliczna i coraz zgrabniejsza!! Też tak chcę Rudzielcu!!! Pięknie w rozbielonych pastelach a butami mnie zabiłaś, osobiście ostatni raz sprejowałam buty w liceum i były to glany. A Twoje eleganckie, sądziłam że z Mohito! Zdolna bestia:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Dziewczyny!!! Serdecznie dziekuje Wam za wszystkie komentarze :*!!!

      Usuń
  17. Fajne fotki, dziewczynki super! Mamunia wygląda ślicznie, kobieco i delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń