czwartek, 27 kwietnia 2017

Paski i brązzzz...

... czyli świąteczna stylizacja nr 2. Nic odkrywczego, same starocie (choć w takim zestawieniu po raz pierwszy). Zdjęcia robiliśmy w Niedzielę Wielkanocną i powiem Wam szczerze, że gdybym na tą moją stylizacyję zarzuciła jeszcze... hmmm.... np. futro.... o to z TEGO posta, to byłoby mi może ciepło. Nie pomyślałam jednak, że w kwietniu taki misiek będzie przydatny ;P. Pozostało mi więc szczerzyć zęby do obiektywu i udawać, że mamy piękną wiosnę ;P!!!







Sukienka - Reporter
Bluzka - Reserved
Torebka - H&M
Buty - Sinsay
Bandamka - Allegro

No masz... znowu za oknem śnieżyca!!!

37 komentarzy:

  1. Polska to chyba gdzies za oceanem leży, bo ja nie pamiętam tak słonecznej wiosny w Lux, ciepło i słonecznie, zimno i słonecznie, deszcz i słonecznie.... No wielkanc była zimna ale słoneczna
    Chyba tym razem paski tu mi zgrzytają, może kolorystycznie...ale co tam.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha!!! Wreszcie coś nie tak ;)... a już w piórka obrastałam ;P, ale co tam ;).

      Tragedia jest z tą pogodą!!! Jak żyję nie pamiętam tak paskudnego kwietnia :/. Majówka pod wielkim znakiem zapytania jest, tym bardziej, że dziewczynki znów zakatarzone :/.

      Usuń
  2. Podoba mi się i sukienka - jest bardzo oryginalna i bluzka. Jednak zestawione ze sobą trochę mi się gryzą... Wolałabym tą sukienkę chyba z białą, klasyczną koszulą... Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mi się tylko wydaje, czy ta torebka przypomina mi sowę? :D po za tym śliczne zdjęcia, a co tej pięknej wiosny mam na razie małe wątpliwości..;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle ślicznie... Ja już się chyba powtarzam któryś raz z tą Twoją młodością, ale czy Ty aby na pewno jesteś pełnoletnia ;) Może masz jakiś eliksir odmładzający? Poratuj!!! :) Czas się z Tobą obchodzi bardzo łaskawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, nie robię zbliżeń na twarz ;P!!!

      Dzięki :)!!!

      Usuń
  5. zakochałam się w tej sukience- ślicznie w niej wyglądasz xx

    OdpowiedzUsuń
  6. No powiem Ci kochana, że ja też tak wyluzowałam się w niedzielę wielkanocną:O
    pojechaliśmy do rodziców na śniadanie, zobaczylam tylko, że slonce świeci za oknem, a na to ile jest stopni już nie zwrocilam uwagi, ubralam sukieneczkę, szpileczki, a po drodze zaczął sypać grad, później śnieg, a ja taka dama :P hahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ileż można chodzić w zimowych ciuchach ;)!!!
      Pozdrawiam serdecznie :).

      Usuń
  7. Wprost przepadam za stylizacjami z paskami w roli głównej! Wszelkie wariancje na ich temat jak najbardziej lubię! Świetnie to zestawiłaś :)
    Pozdrowionka cieplutkie! Miłego weekendu :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna torebka, caly zestaw jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam śnieg w maju(w latach 80'), więc póki co, myślę, że wszystko w normie z tą pogodą. Taki mamy klimat :DDD
    Lubię brąż w towarzystwie czerni. I tenisówy pasują kolorystycznie do bluzki ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paskudny ten klimat mamy ;).
      Dziękuję Sylwia :)!!!

      Usuń
  10. Szczerzysz się poprawnie, bo mnie jest ciepło:D
    A sukienusia świetna!
    Fajnie pokombinowałaś z tymi paskami i fajnie, żę jest tak na luzaka:D
    Buziole Justynka!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie wyglądasz taki luz i power w jednym :*

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się połączenie pasków z brązem, ale tym razem zachwycam się torebką ! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. A u nas znowu śnieg spadł. Nawet ładnie jest ;)
    Torba sowa super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa sukienka :) torebka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiosna moze i nie jest piekna ale Twoja stylizacja i Ty juz TAK !!!! i tego sie trzymajmy w te trudne dni :))) pozdrawiam goraco :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zestawienie :-) Pomysłowe! Podoba mi się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna sukienusia, paseczki do niej super! Ja mam dosyć takiej wiosny!!!

    OdpowiedzUsuń