niedziela, 2 kwietnia 2017

Panterki oswajania ciąg dalszy...

Do motywu panterki przymierzałam się już w lutym (klik). Bardzo polubiłam tamten zestaw i mniej krytycznie patrząc na wzór koci, wygrzebałam z czeluści szafy panterkowy golf. Do dżinsów pasuje wszystko :). Aby jednak zestaw nie był zbyt oczywisty, narzuciłam na zwierza, wielgachną kamizele zrobioną z tegoż (klik) swetra.
P.S.1 O matko!!! Zaczęłam pisać jak rasowa Szafiarka ;P!!!







Golf - sh
Kamizela - sh (DIY)
Dżinsy - Lee 
Pasek - sh

23 komentarze:

  1. Uwielbiam panterkę, wszędzie szukam butów mających ten wzór. :) Oryginalny outfit. Trzymaj tak dalej! Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pora się pogodzić z tym byciem szafiarką. Możemy w CV wpisywać śmiało :)))
    Oldschoolowe klimaty ciuchowe. Kojarzą mi się takie stylówy z jedną taką moją znajomą, która dekady temu ze dwie, tak się ubierała - takie długości, warstwy, powłóczystości, na czarno, z makijażem i fryzurą jak Robert Smith z The Cure do tego. Cudne wywrotowe czasy mi to przypomina :) :) :) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Panterkowe love :) W bardzo fajnym wydaniu!
    Ale na tych torach to Ty uważaj!
    To i tak, że piszesz jak typowa szafiarka, a nie "blogerka szafowa", bo i takie określenie w mediach słyszałam. Co Ci ludzie nie wymyślą. A tu wystarczy po prostu blogerka-modelka w Twoim przypadku! :)
    Pozdrowionka! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia a kamizelka jest obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci w panterce :-) Ślicznie wyglądasz - młodo i promiennie jak zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy look ;) świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie - bosko! Uwielbiam Twoja kreatywność ❤️ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale stylówkę wymyśliłaś, Szafiarko Ty nasza:))
    Panterka w takim wydaniu zawsze do przyjęcia:)
    Super jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. GENIALNE! *__* Aż sobie musiałam zdjęcia dwa razy obejrzeć i powiększyć. Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie panterki się super wyróżniają, dlatego stawiam na taki pattern.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kamizela, suprowa panterka, mam takie trochę średniowieczne albo przynajmniej historyczne skojarzenia z Twoją stylizacją, ale to tylko pozytywnie :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przy Twojej urodzie i kolorze włosów panterka po prostu łagodnieje :-)Pięknie Ci w tej stylizacji!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna stylizacja! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne polaczenie :)) dluga kamizelka,panterka i jeansy-o to wlasnie chodzi:)))bardzo mi sie podoba taki sposob warstwowego ubierania :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy nietuzinkowy zestaw, super to Ci wyszło!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie tylko pisać... Bo i fota typowo szafiarska - na torach:D
    Hahaha:D
    A pantera jak najbardziej Ci pasuje! Dodanie tego swetrzycha, to był bardzo dobry pomysł!
    Całość na 6 z plusem!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyglądasz nasza rasowa szafiarko :D
    mi się podoba, tym bardziej, że przywracasz mi wiarę w panterkę, którą niestety najczęściej widuję w zestawach kiczowatych i infantylnych grrr

    Ta kamizela baaaradzo mi się podoba :D

    Kochana, na Twoje pytanie odpowiadam: TAK.... :) i niestety kasuję komentarz, bo nie chcę żebyt zbyt wiele osob już wiedzialo :) :*

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Prawdopodobnie ja sama osobiście nie odważyłabym się atakować panterki, ale Twoja z kamizelką wygląda świetnie :) W sumie najbardziej z całości to właśnie kamizelka mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Teraz piszę z telefonu i gdybyś nie napisała o zwierzu to bym nie wiedziała. Połączenie fajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny!!! Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :*!!!

      Usuń