wtorek, 24 października 2017

Piżamowe party z... Gregorem Samsa

Zgrzebna sukienunia rodem z lumpeksu, przywodzi na myśl nieco dziwaczną piżamę nocną. Aby dodać jej nieco uroku, zrobiłam jej hiszpański dekolt, postępując analogicznie jak z koszulą Misia z tego (klik) posta :D. Poniższymi zdjęciami kończę tegoroczną paradę letnich zwiewności. Nie będzie jeszcze czap i szalików, ale golizna zniknie stąd, co najmniej do maja przyszlego roku :)...








Muzyka Gregor Samsa, równie... niepokojąca jak opowiadanie ,,Przemiana" Franza Kafki, bohaterem którego jest... Gregor Samsa. 
Uwielbiam w długie jesienne wieczory...



19 komentarzy:

  1. Bardzo fajna jest ta sukienka :) Taka nietradycyjna, a ten dekolt wygląda świetnie :)
    Super Justynko :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej jakie masz długie włosyyyy. A co do sukienki to idealna.

    OdpowiedzUsuń
  3. This is such a great look! I really love your dress :)
    Have a nice day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. To ma być zgrzebna koszula nocna?! To jest super dziewczęca i stylowa sukienka, idealna na co dzień. W dodatku świetnie zestawiona ze sportowymi butami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No jak dla mnie, to trochę może być piżamowa, ale równie dobrze pasuje mi na letnie wyjazdy, kiedy jest gorąco, plaża, morze, albo jeziora.... tęskni się za ciepłem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajowy woreczek 😉 Szkoda byłoby na piżamę takiej odlotowe formy! Super 👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  8. Może zgrzebnie...ale i filuternie:))
    I róż z rudzielcami pięknie wygląda:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie :) Fajny pomysł na stylizację

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszamy do umieszczenia tego wpisu na maxstylu.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Delikatnie ale i odważnie, ma swój urok ta sukieneczka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Te adidaski to najwygodniejse obuwie świata, a sukienka fajna, luźna, śmigałabym :) Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo odważny materiał. Udało Ci się to, już nie kojarzy się z piżamą :) Ja też wreszcie weszłam w etap jesienny blogowo, ale nie znaczy to, że gołych nóg nie będzie, bo jesień w Szwajcarii bywa dziwna. Jednego dnia 5 stp. C, drugiego 25...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach, po prostu rewelacja!
    Wydaje mi się, że naprawdę warto by taki look przetestować :)
    Stylizacja super, więc biorę w ciemno :D
    Pozdrawiam :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba tylko tobie może być tak uroczo w takim worku ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna ta kiecucha wyszła, ja bym jej dodała inne buty tylko, jakieś skórzane botki za kostkę.
    Ale masz łydki zgrabne!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz <3 superstary :) Miłego wieczoru. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie "nieoczywiste" outfity:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :)!!!

      Usuń