sobota, 7 października 2017

Wspomnienia z czasów licealnych ;)

Dziś trochę moich szyciowo-przeróbkowych wariacji :)...
Kamizela powstała z kawałka sztruksu, który od czasów licealnych zalegał mi w szafie. Miałam wtedy fazę na wszywanie sztruksowych klinów w dżinsy, celem stworzenia dzwonów (szkoda, że mi się do dzisiejszych, blogowych czasów, te spodnie nie zachowały :D). Nie mam dzwonów, mam kamizelę... Qwadratową... projekt podpatrzony... ups... zainspirowany... od Ani Poszukującej Zaginionego Stylu (klik).
Spodenki ciachnęłam z wyszperanych w lumpeksie dżinsów... ha... w czasach licealnych też w takich chodziłam (tylko do trampek :D)!!!







Ciuchowo:
Kamizela - sama sobie zrobiłam
Spodenki - sh + DIY (River Island)
Bluzka - H&M
Buty - CCC
Pasek - prezent

15 komentarzy:

  1. Ale mi się to podoba :) Jest stylowo i graficznie, tą grafiką i kolorystyką bardzo podobnie do tej sukienki, którą już dziś zachwalałam :) Podobasz mi się w takich sytuacjach, są takie inne od tego Twojego boho, kojarzą mi się z Brodką :) CUDNIE :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty to zawsze coś wspaniałego wyczarujesz!
    Super! Wyglądasz kwitnąco.
    Piękny kolorek na ustach.
    Pozdrowionka niedzielne :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Ty cudnie wyglądasz Justynko :) Normalnie zazdroszczę Ci tej figury i tego, że z Tobą czas się tak łagodnie obchodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie jakoś mi się nie widzą, po prostu nie lubię tej długości ale cał reszta wygląda bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś mi tu nie pasuje... Albo spodnie powinny być całkiem długie, albo całkiem krótkie.
    Kamizelka prezentuje się zbyt elegancko do frywolności dżinsów 3/4.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha... ja bym powiedziała nawet, że to spodnie 1/2 :D!!!

      Ech!!! Co wy tam wiecie o Wielkiej Modzie ;P :D!!!

      Usuń
    2. a ja lubię te dłudość spodni ;)
      ale mnie 3/4 to do połowy łydki
      ostatnio też takie noszę , do męskiej koszuli ;)
      świetne buty
      mnie tu kamizelka mniej się podoba

      Usuń
  6. spodnie dodają tej stylizacji męskości i wydaje mi to nie fajne

    https://hyggelifestyle.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW!!! Jak z wybiegu! Serio!:D
    Podoba mi się ten kontrast! Elegancji z niedbałością:D
    Dla mnie jest git!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Tak futurystycznie jakoś! I widzę to zimą do kozaków i rajtów grubych (te spodenki i resztę) ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega podobaja mi się buty i portaski- oraz nonszalancja z jaką masz je założone :D
    i też wszywałam kiedyś w spodnie kliny, aby zrobić dzwony- pamiętam, że tak raz zaszalałam z szerokością, że gdy pewnego dnia w nich szłam, bo na zęby bym poleciała, zahaczając czubkami butów o ich przód :O hahahaha

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. i really likes your blog!
    You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read! thanks for sharing.
    ผลบอล

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :)!!!

    OdpowiedzUsuń