sobota, 4 marca 2017

Zestaw z przeszłości ;)

Są ciuchy, które pomimo upływu czasu (i tzw. trendów w modzie ;)), ciągle lubię nosić tak, jak prawie 10 lat temu. Pamiętam jak wzdychałam do tegoż rombiastego pulowerka i z niecierpliwością czekałam na jego przecenę ;). Fajnie mi się zgrał z brązowa koszulą od Miśka :). Chodziłam tak często ubrana do pierwszej, drugiej i trzeciej pracy, tylko dół zmieniałam, w zależności od humoru, na spódnice, spodenki, czy sztruksy :D!!! Jednak z dżinsami i oficerkami, tak jak na dzisiejszych fotkach, lubię ten zestaw zdecydowanie najbardziej...









Pulowerek - New Yorker
Koszula - H&M
Dżinsy - Promod
Płaszcz - sh (H&M) kołnierz doszyłam 
Torebka - Camaieu
Buty - CCC
 Pasek - Reserved
Rękawiczki - prezent

21 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy codzienny look! Kamizelka i torebka są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz ślicznie w tej stylizacji, podoba mi się Twój dobór kolorystyczny :-) Udanej niedzieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwiebiam geometryczne motywy. Ale trzeba mieć taką figurę, Jak Ty żeby w tym dobrze wyglądać😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestaw i wcale nie wygląda jak z przeszłości. Jest świetnie! :-)
    A jeśli już mowa o przeszłości to może dzięki temu zestawikowi również Ty zatrzymałaś się w czasie, bo wyglądasz jak nastolatka. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam jak był szał w sklepach na te romby. Wtedy miałam swój butik i takimi handlowałam. Schodziły jak świeże bułeczki :D Ale Ci pasuje wszystko kolorystycznie! I masz rację, są takie ciuchy, które zawsze są z nami. :) :) Rękawiczki słodziaszne (to serducho!) i super torba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja od roku choruje na kamizelkę w takie romby w granacie :(
    Także teges podoba mi sie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw i nadal bardzo na czasie. Mam podobny płaszczyk, tylko czerwony. :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny pulowerek :) Fajnie wyglądasz. Podobna mi się ta stylizacja, taka na co dzień :) Ale akurat ja już tęsknię bardzo za wiosną :) Śnieg w tym sezonie dał się nam we znaki.
    Pozdrowionka serdeczne! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  9. So nice!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlatego niektórych ciuchów nie wyrzucam!
    Bo sama zobacz jak można się fajnie ubrać w "starocie":D
    Dla mnie BOMBA!!! Albo superrombiasto!

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing,love your style. You look great.

    http://edaowo-fashion.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolorki, pulower jest śliczny, kozaki są rewelacyjne!!! Fantastycznie wyglądasz!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Justynko:)) z ogromna radoscia patrze na twoja stylizacje:) jest ponadczasowa:))) Tez mam taki sweter i nie chce sie z nim rozstawac :)))Pieknie grasz kolorami ,idealnie je dobierasz i zestawiasz ze soba :))) Wygladasz swietnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealnie wszystko do siebie pasuje!! :)

    Zapraszam do mnie: www.roxyolsen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna stylizacja! Pięknie wyglądasz! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  16. Nosiłabym ten pulowerek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam dokładnie tak samo :) są takie ubrania, które nosiłam 10 lat temu i nadal je uwielbiam i lubię nosić w taki sam sposób :)
    Świetny pulower :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. really nice hair dear! In combo with the bag, so original!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: TULLE SKIRT & MESSY BUN, IN PARIS

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz w tych kolorach :) SUPER - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :)!!!

      Usuń