piątek, 6 maja 2016

Teguise / Castillo de Santa Barbara

Gdy przed wyjazdem na Lanzarote, szukałam w internecie ciekawostek o wyspie, jako pierwszy wpadł mi w oko XIV wieczny Zamek świętej Barbary. Zaraz po Parku Narodowym Timanfaya, był on kolejnym miejscem, które pragnęłam tam zobaczyć. Wycieczka do Teguise, dawnej stolicy wyspy, w którym na szczycie wygasłego wulkanu Guanapay, wznosi się Castillo de Santa Barbara, okazała się banalnie prosta. Z Costa Teguise, w którym mieszkaliśmy, autobusy kursują tam co 2 godziny, a ,,podróż" trwa 20 minut :)!!! Z zamku roztacza się przepiękna panorama na dolinę Teguise, północno-zachodnie i wschodnie wybrzeże, a przy dobrej widoczności, można z niego dostrzec też zarysy Fuerteventury. Obecnie mieści się w nim Muzeum Piratów.


















































Ciuchowo: sukienka - H&M, bransoletka - Giełda Minerałów WNoZ w Sosnowcu, buty - sh

27 komentarzy:

  1. No a tam nie dotarłam, jeden dzień to za mało by zobaczyć te wszystkie wspaniałości:) Po pustkach na ulicach wnioskuję że byliście tam w porze sjesty;)) Moje ukochane klimaty...strasznie już tęsknie ale za Fuerteventurą i to tak na maksa!! Rudzielcu dzięki za te fotki bo z Tobą się czuję jakbym nadal tam była i nadal zwiedzała. Znów śliczna Ty!!! Nie wiem jak to robisz ale nawet w tak spacerowych lokach wyglądasz super, też bym tak chciała. Buziaki :*** I miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bylismy w Teguise praktycznie caly dzien. Staram sie robic takie fotki, co by mi ludziska krajobrazu nie przyslaniali ;).

      Na Lanzarotce trzeba pobyc hmmm... przynajmniej z tydzien, zeby ja w miare poznac :).

      Dziekuje Asiu :*

      Usuń
  2. Lookach miało być a wyszło lokach haha:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Już to pisałam, ale naprawdę świetne kadry. Reporterskie i dociekliwe. Cudny klimat i nastrój miejsca pokazałaś. Jest podróżniczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe miejsce, ale wygląda jakby było opuszczone i zadnych żywych duszyczek oprócz Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trodszke sie tam narodu krecilo, staram sie jednak robic takie zdjecia, aby ludzikow bylo jak najmniej :).
      Dziekuje :)!!!

      Usuń
  5. Ten zamek i te pejzaże... To jest niewiarygodnie piękne *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ujęcia niesamowite :) Żaden przewodnik czy foto-książka tak świetnie nie zobrazuje miejsc, które zwiedziliście. Zaintrygowała mnie oczywiście także pani bez górnej części tułowia ;) Pozdrawiam cieplutko :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne ujęcia,ale macie pamiątkę !Podoba mi się tam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No ładne i fotogeniczne miejsce wyczaiłas :)
    Taaaaaa.....

    OdpowiedzUsuń
  9. Żałuję, bo tam nie dotarliśmy :(
    Świetne foty. Moc buzioli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiscie szkoda, bo fajne miejsce i latwo dostepne. No, ale moze nastepnym razem :D!!!
      Dziekuje Basiu :)!!!

      Usuń
  10. Widok z zamku zapiera dech w piersiach .

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne miejsce, zamek bardzo klimatyczny, i ten widok! Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale tam pięknie!!!! Zamek wspaniały! No... klimat niesamowity musi być, jeśli nawet ze zdjęć go czuć!
    Fajnie wyglądałaś! Stylowo!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojoj jak pięknie!!! Klimat nieziemski! Zdjęcia super i Ty w tej sukieneczce pięknie komponujesz się z otoczeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak tam pięknie <3 te 'krzywe drzewa - zakochałam się :D Sukienka idealnie tam pasuje :)

    OdpowiedzUsuń