czwartek, 3 grudnia 2015

Uzbeckie prezenty

Jestem szczęśliwą posiadaczką mężczyzny, który z wszelakich swoich wojaży przywozi mi liczne prezenty :). Choć wolałabym razem z nim uczestniczyć w wyprawach, to jednak niemałą radość sprawia mi tymi podarkami. Świadczą przecież o tym, że pamięta, myśli o mnie, chce... udobruchać ;). Z Uzbekistanu Misiu przywiózł mi kolorową haftowaną torbę. Od dwóch miesięcy noszę ją prawie bez przerwy (idealnie pasuje do mojego czerwonego płaszczyka :D). Dziś pokazuję ją jednak z dżinsową kataną, z którą też tworzy udany duet :D!!!
P.S. Zdjęcia robiliśmy w październiku. Mam na blogu niezłą obsuwę. Złota polska jesień w grudniu?!!! Myślę jednak, że do końca roku uda mi się wyczerpać zapasy zgromadzonych na dysku zdjęć (tym bardziej, że teraz nie kuśtykamy na żadne sesyjki ;P).








Katana - H&M, sukienka - sh, buty, torba - prezent, naszyjnik - Rossmann

Oprócz torby Misiu przywiózł również imbryk i czarki do herbaty oraz uzbecką laleczkę dla dziewczynek :).

46 komentarzy:

  1. Wow torba marzenie :)pięknie wyglądasz, a mężuś to wspanialy facet wie jak przyjemność zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka jest boska, barwna, idealna. Z chęcią bym ją skradła od ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kobieco wyglądasz w tym zestawie!! Bardzo podoba mi się ta torebka, lubię folklorystyczne motywy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://d5h.pl/r/m47wygraj-modne-ubrania

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta torebka, idealna wręcz bym powiedziała! Rzucił mi się w oczy naszyjnik, twarzą z sobą idealny, orientalny duet!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładna i wyjątkowa stylizacja! Buty są przepiękne, a torba - wyjątkowa! zawsze podziwiam, jak ktoś tak umie ładnie łączyć poszczególne elementy garderoby i wygląda oryginalnie :) Dlatego z chęcią podglądam Twoje stylizacje :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma darowane za takie prezenty!!!:D
    Byłam ciekawa co Ci przywiózł;))
    Torba przepiękna!!! Wystroiłaś się do niej tak jak trzeba! Wisior pasuje, butki też, a zgrabne nogi jak najbardziej!
    Imbryczek i czarki tez są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba dzieło sztuki i zapewne rąk czyichś. Piękna! Reszta przywiezionych darów też!
    A katanka do sukienki zwiewnej i botki - nooo, bardzo bardzo mi się podoba :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja przyznam szczerze jak oglądam bezdroża i rozdroża z wypraw dr Miśka to zawsze lekko zazdroszczę i myśle ze nie wiedziałam ze geologia to taka ciekawa robota ;)
    Ale pocieszam sie ze ty tez geolog - kobieta i coś tak uszcznęłaś w niesamowitych wypraw , ale koniec końców rodzicielstwo wygrywa . Nie inaczej byłoby w moim przypadku . Mój M tez podróżuje , mniej egzotycznie , do cywilizacji wyższych i technologii , i zawsze bez zony ;););) bo dzieci ... Taka nasza rola , ma minusy i całe mnóstwo wdzięcznych plusów ,
    a to ze Dr Miś pamięta i jeszcze poświęca czas żeby poszukać czegoś oryginalnego to bardzo mu sie chwali :):)
    Torebka cudnej urody i tysiąca stylistycznych możliwości .... Slicznasś jak zawsze !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Aniu, ze zadziwiajaco latwo pogodzilam sie z tym, ze nie moge z Miskiem jezdzic. Tak juz chyba jest :). Ale czas plynie szybko i dziewczynki robia sie coraz wieksze. Jeszcze zwiedzimy kawalek swiata :)!!!

      Usuń
  10. Torebka jest przecudna - i tak oryginalna, ze mozesz byc na 100% pewna, ze nikt takiej nie bedzie mial. Daje tez wiele mozliwosci zlozenia z jej udzialem ciekawych "outfitow";) Dzisiejszy bardzo mi sie podoba - calosc w Twoim stylu, dziewczecosc, wygoda, luz i szczypta "wschodniej" egzotyki... Masz szczescie, ze masz takiego Meza...super rezezenty Ci sprawia!
    Pozdrawiam Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja to wariuję za haftowanymi gadżetami,na ciuchach jak widzę haft to mi się oczka świecą na całego.Torba extra !
    A te czarki do herbaty....to myslałam,że to jakies miseczki na desery haha...ja to się znam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez lubie hafty, wiec Misiek trafil w dziesiatke :). Dziekuje Gosiu!!!

      Usuń
  12. Ach, jakie cudowne prezenty! Uwielbiam pic herbatę parzoną w imbrykach, stojących na podgrzewaczu:)
    TORBA!!! To coś co uwielbiam, twoja zachwyca! Jakbyś kiedyś chciała ją oddać biednym to ja pierwsza w kolejce jestem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Iza :). Zapamiętam, choć nie wiem, czy po takiej częstotliwości z jaka noszę tę torbę, wytrzyma ona dłużej niż rok :)!!!

      Usuń
  13. taki facet to skarb :P wyglądasz genialnie <3 każdy detal jest idealny!

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Klimatyczne zdjęcia i stylizacja pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachwycam się szczerze torebką, masz super męża, że pamięta zawsze. Mój nie bardzo, ogólnie nie jest wylewny ;) A laleczka marzenie, cudne te Twoje prezenty :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny ten komplet na ostatnim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie prezenty to ja też uwielbiam ! Torba jest przepiękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekna kobieca stylizacja, bardzo ciekawa torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne prezenty! Super ta torba, niepowtarzalna rzecz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Suuuper w dodatku ma dobry gust :) Bardo udane prezenty :) pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Torba jest przepiękna!!! Wspaniały prezent, pozostałe także. Oj, kochanego masz męża.
    Asiu, a Twój zestaw perfekcyjny. Ślicznie wyglądasz.
    Moc ciepłych pozdrowień posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniale wyglądasz, wszystko bardzo ładne, torba rewelacja, wcale się nie dziwię, że jest w częstym użyciu, no i inne prezenty też cudne:))

    OdpowiedzUsuń