wtorek, 8 grudnia 2015

Dżins, krata i panterka!!!



Zdawałoby się, że połączenie tych wzorów i kolorów da mieszankę wybuchową ;). Krata, dżins i... panterka??? Dwa pierwsze elementy nikogo nie zdziwią. Tworzą przyjemy dla oka zestaw na co dzień, który często (i do znudzenia) noszę ;). Aby zapobiec rutynie, postanowiłam trochę pokombinować ;). Postawiłam na panterkowe dodatki i (o dziwo), efekt końcowy okazał się całkiem... interesujący :D!!! 






Koszula - Reserved, dżinsy - Cache Cache (DIY), pasek - Stradivarius, buty - H&M, apaszka - pożyczona :)

35 komentarzy:

  1. No i bardzo dobrze!- nie bójmy się eksperymentów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty i pasek w panterkę, dodał troszeczkę do stylu westernowego, choć zwykle kojarzy się to z motywami dużych, krowich łat. Takie trepy widziałam u siebie, powleczone mućką. Facetowi brakowało jeszcze kapelusza na te jego półdługie loczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i git ;) :) Podobają mi się takie koszule w kratkę. Oglądałam nawet ostatnio w H&M, ale cena w porównianiu z jej jakością (i cienkością) mnie odstraszyła. Ale będę czujna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekaj na przeceny w styczniu. Nie ma sensu przeplacac, jak za miesiac wszystko bedzie o polowe tansze :)!!!

      Usuń
  4. Mmm kocham koszule w kratkę :3 Super zdjęcia :))
    Co powiesz na wspólną obserwacje ?
    Pozdrawiam cieplutko :* Monika ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Tutaj pokazałaś swoje prawdziwe oblicze i wyglądasz jak kobietka z charakterem:-) Koszula piękna, kolor intensywny i dodających żywych wibracji tej porze roku. Pasek i buty są bardzo ciekawym i oryginalnym dodatkiem.Buziaki kochana :-***

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie zestawienie wzorow czasem moze byc ryzykowne, ale Ty swietnie to zrobilas, z wyczuciem i smakiem - efekt jest rewelacyjny!!!! Wygladasz lobuziarsko i kobieco rownoczesnie - jestes Mistrzynia w laczeniu stylow tak, by wciaz wygladac "o swojemu".... Suuuuper! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie za krata jestem :)) Ale fajnie, że eksperymentujesz, do Twoich rudości na głowie świetnie to pasuje ;) buźki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, panterka faknie wspolgra z moimi wlosami :)!!! Dzieki Asiu :)!!!

      Usuń
  8. Nie no kochana, ta panterka odpada, jak dla mnie za duzo sie dzieje....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylko ja uwielbiam jak duzo sie dzieje (a ze w moim zyciu nie dzieje sie nic, to nadrabiam w stylizacjach :D).

      Usuń
  9. Ale pojechałaś, ja bym się nie odważyła, dla mnie już te spodnie są odjechane, ale całkiem nieźle to wygląda, zwłaszcza, że jesteś ładną, szczupłą dziewczyną:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie że się odważyłaś na taki miks! Tobie takie zestawienia bardzo fajnie wychodzą. Ostatnio widziałam zdjęcie dziewczyny, która miała na sobie trzy różne desenie i wyglądało to genialnie. Tak że super!! I powiem Tobie takie eksperymenty bardzo mnie inspirują:) Buziaki śliczniaku :*

    OdpowiedzUsuń
  11. No sorry, ale nie przekonasz mnie do partnerki, ale jak lubisz i ci odpowiada to smigaj kochana, byle byś się dobrze czuła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Już sam tytuł mnie zaskoczył, nie jest łatwo dobrze połączyć ze sobą tak różne elementy. Odważnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pamiętam jak moja córa kiedyś dawno temu połączyła kratę i panterkę,mi to się szalenie podoba,wyglądasz świetnie !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz tak dziewczęco! Fajnie wszystko połączyłaś. :)Koszula ma cudne kolory.
    Buziolów moc!

    OdpowiedzUsuń
  15. ta koszula to marzenie <3 uwielbiam Cie w takiej wersji <3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedyś podobne buty wyhaczyłam w lumpeksie za chyba 10 zł;p świetna koszula i spodnie!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. Opłaciło się ryzyko!!! Rewelka takie połączenie!!!
    Super wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeeeej kochana u Ciebie nadal taka piękna i kolorowa jesień ??? u mnie już dawno liście zgniłe leżą na ziemi podeptane przez ludzi, wciąż pada, jets ponuro, zimno- pelna deprecha :/

    Powiem Ci, że jestem w szoku, że te wszystkie wzory nie pogryzły się ze sobą- a tu proszę... wszystko hula i gra !! kto nie ryzykuje, nie pije szampana :D hihihihi

    Super wyglądasz kochanay rudzielcu :)

    udanego weekendu :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daria, u mnie tez juz jest szaro i mokro za oknem!!! Zdjecia robilismy pod koniec pazdziernika. Zrobilam sobie male zapasy fotek na czas rehabilitacji :)!!!
      Dziekuje Ci i pozdrawiam serdecznie :)!!!

      Usuń