czwartek, 21 września 2023

Baśniowy Świerklaniec

Wspomnienie jednego z tych ciepłych, letnich dni, kiedy to udało mi się wyciągnąć Miśka (z urlopu w pracy 😜), na rodzinną wycieczkę. Wybraliśmy się do Parku w Świerklańcu. Miejsce to, dość popularne w czasie weekendów, w dni powszednie staje się baśniową oazą spokoju. Pojedyncze osoby spacerujące niespiesznie alejkami, pan koszący trawnik, kaczuszki, łabędzie i my... Takie klimaty lubię najbardziej 😇.


















bluzka - H&M | spodenki - sh (+DIY) | buty - CCC | torebka - New Yorker | pasek - antyk z lat młodości ;)

8 komentarzy:

  1. Również zwiedzałam go w środku tygodnia. Okazałe miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłe wspomnienia... Bardzo fajna stylówka, podobają mi się buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny park i jak fajnie, kiedy nie ma ludzi 😁. Bluzka cudowna, jestem w zachwycie nad nią 🤩

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest miejsce pod tytułem "Pałac którego nie ma". A był piękny. Szkoda, że nie ma śladu po nim. Smutna historia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby takich miejsc było jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale tam ciekawie! Świetna bluzka. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy tam nie byłam. Ta fontanna jest świetna!

    OdpowiedzUsuń