piątek, 23 czerwca 2023

Psiapsi w Krakowie

Nie ulega wątpliwości, że Kraków to jedno z piękniejszych miast w Polsce. Wspaniała zabudowa Starego Miasta, czy majestatyczny Wawel zawsze wywierały na mnie ogromne wrażenie. Od pewnego już czasu chciałam zabrać tam dziewczynki i w końcu się udało. Pojechałyśmy w nieco większym składzie, ze szkolnymi koleżankami Szkódniczek, co jeszcze bardziej uatrakcyjniło wycieczkę. Głównym celem był Wawel. Wstyd się przyznać, ale nigdy jeszcze nie zwiedzałam tego zamku. Wybrałyśmy dwie wystawy: Reprezentacyjne Komnaty Królewskie i Prywatne Komnaty Królewskie oraz Ogrody Królewskie. Odwiedziłyśmy też jaskinię Smoka Wawelskiego (co dzieciom podobało się chyba najbardziej 😂).  Wycieczka zakończyła się obowiązkowym zakupem suwenirów na Rynku Starego Miasta 😅.







Reprezentacyjne Komnaty Królewskie











Prywatne Komnaty Królewskie






Ogrody Królewskie






Rynek Starego Miasta





9 komentarzy:

  1. Super zdjęcia :D W tym roku może też wybiorę się na wycieczkę do Krakowa :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bywałam w Krakowie, ale Wawelu nie zwiedziłam nigdy. Przyczyną są zbyt duże kolejki do kasy i ogólnie zbyt duże tłumy w okolicy i w środku, więc tymi miejscami raczej tak tylko przemykałam i obowiązkowo w deszczowe dni. ;D
    Tłumy turystów to coś, co nie pozwala mi dobrze poczuć się w Krakowie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wawel zwiedzałam ostatnio za czasów szkolnych. Ale do Krakowa zaglądam często, czasem jedziemy tak tylko się przejechać 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, pięknie jest w Krakowie 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. To piękne miasto. Miałam okazję w nim być już parę razy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wonderful post, Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za wycieczkę Justynka!
    Byłam dwa razy w Krakowie za czasów szkolnych:D
    Pojechałabym znowu...

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze 😊

    OdpowiedzUsuń