niedziela, 11 czerwca 2023

Tenczyn

Jedną z fajniejszych majowych wycieczek, była wyprawa na Zamek Tenczyn w Rudnie w województwie małopolskim. Co ciekawe, te ładnie zachowane ruiny, należące do systemu Orlich Gniazd, usytuowane są na dawnym stożku wulkanicznym. Zamek zbudowany przez ród Tęczyńskich, w czasach swej największej świetności nazywany był Małym Wawelem.

























bluzka, spódnica i  torba - sh | wisiorek - New Yorker | kolczyki - prezent | buty - Deichmann













13 komentarzy:

  1. Ciekawe miejsce, ciekawa historia, ciekawa stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie ♡
    Super wycieczka :) Uwielbiam poznawać, odkrywać takie miejsca :) Pięknie! Jeszcze tam nie byłam ale kiedyś, kto wie ;) Nigdy nie mówię nie :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo ładnie. Dobrze zachowane i zadbane ruiny.
    A Ty wpasowałaś się w klimat swoim strojem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna wycieczka, super zamek i piękny widok!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tu widzę spory metraz do zwiedzania i imponujące widoki z góry! Super, będę musiała to miejsce odwiedzić.
    Świetna stylizacja, jak mi się podoba u kogoś łącznie lekkich maxi spodnic i sweterka, a u siebie mam wrażenie, że wyglądam jak pajac 🙈

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ urokliwe zamczysko!
    A Ty jak dama... Świetna stylówka!

    OdpowiedzUsuń
  7. it is very interesting. I enjoyed reading this post and watching pictures, the place looks absolutely amazing..

    online shopping in Canada
    women’s jewelry

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj pochodziłabym sobie po takim zamku, szkoda, że jest tak daleko od miejsca mojego zamieszkania.
    Bardzo podoba mi się torba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te tereny są nam kompletnie nieznane. Może kiedyś wypuścimy się na południe Polski. Tyle niesamowitych miejsc czeka na odwiedzenie! Piękne zdjęcia :) Stylizacja też super. Bardzo podoba mi się naszyjnik! Szukam podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lindo castillo. Genial look te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful excursión to this strong castle from the elder times. It seems very interesting.

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze 😁!!!

    OdpowiedzUsuń