czwartek, 29 czerwca 2023

Ogrody Kapias

Ogrody Kapias w Goczałkowicach-Zdroju to urocze miejsce, pełne pomysłowych aranżacji. Mamy tu m. in.: Ogród Angielski, Japoński, Skandynawski, Romantyczny, Wiejski, czy Ogród Lato z domkiem Hobbita.  Możemy zgubić się w wielkim labiryncie, zjeść lody przy wrzosowisku, pozjeżdżać na tyrolce w Ogrodzie Zabaw 😉.  Teren ogrodu jest ogromny!!! Trzeba kilku godzin, aby zapoznać się z jego wszystkimi atrakcjami. Jest to genialne miejsce na rodzinny wypad, trzeba mieć tylko na uwadze, że w weekendy ilość zwiedzających może być dość... przytłaczająca 😅.



























sukienka - prezent | buty - Cropp | torba - Born2be

12 komentarzy:

  1. Mam wrażenie, że już wszyscy tam byli, nawet ode mnie z osiedla. I że znam te miejscówki, jakbym sama tam była. Po obejrzeniu wszystkich zdjęć na blogach. Tak, że już nie muszę jechać 😁 Zwłaszcza, że tłoczno. Bo kto by miał czas w tygodniu na takie spacerowanie... Fajna sukienka, bardzo w moim stylu 👍

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne miejsce, lubię takie miejscówki :) Fajna ta Twoja torba, na pewno pojemna, a super się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miejsce, które też chciałabym odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bellos jardines te hacen soñar. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo urocze miejsce ❤️
    Pięknie wyglądacie dziewczyny ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiecka z butami sztos!!!
    I miejscówka wspaniała! Ale klimatycznie...:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo atrakcyjne miejsce. Przypomina mi arboretum w Rogowie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba ta sportowa sukienka! Idealna na różne wypady :) Ogrody piękne- z przyjemnością bym je odwiedziła. Córcie rosną jak na drożdżach! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe miejsce! Dopisuję do mojej listy - może uda się tam jechać jeszcze w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam tych ogrodów , pięknie tam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze 🥰

    OdpowiedzUsuń