sobota, 6 maja 2023

Pirat Morza Triasowego

Dożyłam czasów, gdzie nie tylko mąż pokpiwa sobie z moich fashionowych fantazji, ale i dorastające córki 😅!!! Niniejsza stylizacja została okrzyknięta przez ,,nastolatki" strojem pirata. Tak więc w dzisiejszym poście, dryfuję łajbą po urwistych klifach kamieniołomu ,,Sadowa Góra", gdzie 230 milionów lat temu szumiały wody triasowego morza, pełne krwiożerczych notozaurów 🐉.

Tymczasem rzeczywistość jest równie atrakcyjna. Przede mną Zatoka Gdańska, pode mną złocisty piasek, nade mną błękitne niebo... morza szum, ptaków śpiew... Ahoj przygodo 😍!!!








koszula - Cropp | spodnie i torba - H&M | ramoneska - Reserved | buty - DeeZee | pasek - SinSay

10 komentarzy:

  1. Ale tylko bez kurtki. Bo w kurtce wyglądasz na motocyklistkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Look muy elegante. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba rodzina ma rację co do nazwy tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście niczym pirat. Ja z jakichś względów nie lbię nosić niczego w paski. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobną koszule tylko w niebieskie pasy

    OdpowiedzUsuń
  6. Przejrzałem kilka twoich stylizacji i muszę przyznać, że świetne zestawy i dobre połaczenia. Myślę, że gdybym przechodził koło ciebie, to zwróciłbym uwagę na to jak fajnie wygladasz 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobną kurtkę i jak ubrałam to mama stwierdziła, że wyglądam jak mlodzieżówa 😎😆 fajnie się poczuć młodzieżowo 😄

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze 😊!!!

    OdpowiedzUsuń