czwartek, 18 maja 2023

Taki mamy klimat

Co roku ta sama śpiewka: Zimo, czemuś taka długa?!!... Maju, czemuś taki deszczowy?!! Po czterdziestu latach życia, na tym łez padole, powinnam się już przyzwyczaić i przyjąć wreszcie do wiadomości, że... ,,taki mamy klimat". Raz, dwa, trzy... ok dobra... taki mamy klimat 😜. Patrząc na poniższe zdjęcia, niejeden pomyśli - Czego ta baba marudzi!!! Słoneczko jej świeci, pogoda jak marzenie!!! - I tak było w istocie... z jednym małym mankamentem... Lodowaty wicher chciał przewiać mnie na wskroś. Futerkowe papucie nie zdołały ogrzać mych skostniałych z zimna stópek 😂 !!! No cóż... Takie ekstrawagancje w naszym kraju, to najwcześniej w czerwcu, albo i w lipcu... ,,Sorry... Taki mamy klimat"... brrr...








golfik i pasek - H&M | kardigan i spodnie - Reserved | torba - prezent | papucie - internety | kolczyki - Rossmann

10 komentarzy:

  1. Najwyraźniej źle się ubrałaś, skoro zmarzłaś. Zresztą kto wychodzi z domu w pantoflach? 😆

    OdpowiedzUsuń
  2. No taki jakiś chłodnawy ten maj 😬 Zauważyłem na mieście, że do łask wróciły tak zwane 'przejściówki', a to kurteczka i cienkie płaszcze. A twoja narzutka niczego sobie, nawet, nawet, no i ta spokojna kolorystyka. Moje kolory - uwilebiam wszytko co szare, metaliczne, srebrne i grafitowe 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz :) Jak zwykle starannie dobrałaś każdy szczegół. Ta kocia torba jest obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pani kochana - gdzie w takich klapkach o tej porze roku. To nie czasy młodości, że w maju było do 30 😃 teraz to ja jeszcze szukałam gdzie są moje botki 😄😄.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lindo look me encanta el bolso. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale przecież nie ma złej pogody, jest... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy to zdjęcia ładne czy kobieta, ale chyba w tym wypadku jedno i drugie :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh very cute and comfy style, I love the shoulder bag

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw super. Ja też tej wiosny strasznie marznę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze 😀!!!

    OdpowiedzUsuń