sobota, 24 września 2022

Taki mamy klimat!!!

Szczelnie otulona grubym kocem, wspominam sobie cudownie ciepłe, letnie dni. Wrześniu, czemuś taki kapryśny i słotny?!! Zaledwie miesiąc temu pływałam we własnym sosie, a dziś... trzęsę się z zimna jak galaretka!!! To już 40-sta moja jesień, a ja wciąż nie potrafię przyzwyczaić się do zmian, zachodzących tak gwałtownie w klimacie strefy umiarkowanej. Zdecydowanie jestem ciepłolubnym stworzeniem!!!





A ku ku 😜



sukienka - sh | spodenki - H&M | sandały - lokalny butik | torebka - Reserved | okulary - Reserved

9 komentarzy:

  1. Lubię każdą porę roku, choć nutka żalu za latem zawsze pozostaje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka niesamowicie urokliwa. To prawda te zmiany w tym klimacie ostatnio dają się we znaki. Mam wrażenie ,że jesień przyszła ciut za szybko. I to też moja 40-sta jesień ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. I taki klimat to ja bardzo lubię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sukienka i rewelacyjn spodenki :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze 😁!!!

    OdpowiedzUsuń