piątek, 21 lutego 2020

Biskupia Kopa (891 m n.p.m.)

Szukając zimowych wrażeń, wybraliśmy się w Góry Opawskie :). Biskupia Kopa to jeden z nielicznych szczytów, zaliczanych do Korony Gór Polski, na których Szkódniczki jeszcze nie były (klik). Plan był ambitny... wszak zimowe wejście, to nie lada wyczyn ;D... Na miejscu okazało się jednak, że raki, czekany i dupoloty nie pójda z nami na wycieczkę... Szlak był czarny... lekko opruszony szronem :D!!! Z Bolkowic na szczyt weszliśmy czerwonym szlakiem w niecałe półtorej godziny. Trasa wiedzie przez urokliwy las, lecz pod względem widokowym jest dość uboga, dlatego polecam wejść na wieżę znajdującą się na Biskupiej Kopie. Rozpościera się z niej przepiękna panorama Masywu Snieżnika, a przy dobrej pogodzie widać ponoć Karkonosze :). Wracając, wstąpiliśmy jeszcze do Górskiego Domu Turystycznego ,,Pod Biskupią Kopą" na  obowiązkowe pierogi i... czeskie piwko :D!!! Zapraszam na spacer...





Gdy Szkódniczki szukały tropów sarenek...

...Filifionka mizdrzyła się do obiektywu ;P



Kurtka - H&M, sweter - prezent, komin - prezent, czapka - 4F, treki - Asolo








Biskupia Kopa






22 komentarze:

  1. Tak sobie przejrzałam i przeczytałam ten post rozmarona. Jaka cudowna okolica, fantastyczna wyprawa zwieńczona jak napisałaś pierogami i czeskim piwem - zatem musiało być pysznie :-) Wszystkie wyglądacie na mega zadowolone z tej wycieczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stroje zimowe tylko nie ma śniegu i mrozu. Zdjęcia fantastyczne i pewnie wycieczka udana. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  3. Estupenda información! Que tengas feliz fin de semana! 🧡🧡🧡

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wycieczka i świetnie opisana oraz pokazana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wykonane zdjęcia :D Chętnie wybrałabym się na taką wycieczkę :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne zdjęcia 😍😍
    Zapraszam również do mnie ❤️❤️ https://sweeetdreamsx.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna zdjęcia. Ależ tam piękna pogoda- aż miło pospacerować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzielne dziewczynki, brawa👍👍. Podziwiam 💕

    OdpowiedzUsuń
  9. It's beautiful. I like that top view.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne. Tam jeszcze nie byliśmy, ale to zapewne kwestia czasu :) Wspaniałe zdjęcia, cudowny szlak. Przyznam, że jeszcze rok temu sądziłam, że góry nie są dla mnie. Nie chodziłam po nich w ogóle, chodź mieszkam w górach stołowych czyli do wielu cudownych szlaków jest naprawdę blisko. Wszystko zmieniło się po wejściu na śnieżkę, to mój pierwszy szczyt :) Pokochałam góry i teraz spacerujemy regularnie :)
    Gdy będziecie w moich okolicach zapraszam na kawę :) Chętnie opowiem, co w kotlinie kłodzkiej i okolicy warto zobaczyć :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana Filifionko :-)

    Życzę Ci dobrego tygodnia i czekam na Twoje kolejne wpisy :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczynki też strzeliły po piwku? 😉😆😁 Żartuję! 😊 Super spacer pod górkę ✌️ I fajowe swetrzycho!!! 🖤👍

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak tam ładnie, świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Och moje miejsce, które znam bardzo dobrze. Kochani byliście ode mnie na wyciągniecie łapki :) Jakbym wiedziała podreptałabym razem z Wami :D U mnie też tam zawsze obowiązkowe pierogi! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzielne szkódniczki i jak bosko maszerują z tymi kijkami- rozczulający widok :) hehe

    Mój harpagan również teraz pokazał odwagę, właśnie wróciliśmy z urlopu górskiego i też trochę dreptaliśmy po górach, oczywiście nie po takich wysokich jak Wy, to nawet nie ma co porównywać, ale dumna jestem niesamowicie z tej mojej 2latki, że tak ładnie szła i nic nie marudziła :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful views. Your outfit and the little kids' look gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  17. Szacun dla uroczych Szkudniczek:) Dla Was wszystkich.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :D!!!

    OdpowiedzUsuń