piątek, 11 października 2019

Zamek w Mosznej

Baśniowej urody zamek w Mosznej przywodzi mi na myśl Szkołę Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Dla fanki Harrego Pottera to nie lada gratka móc spacerować w jego niezwykłym otoczeniu :D!!! 

Swój wygląd zamek zawdzięcza połączeniu różnych stylów architektonicznych. Budowla powstała w połowie XVII wieku jako pałac barokowy. Później wybudowano część wschodnią w stylu neogotyckim i zachodnią w stylu neorenesansowym. Zamek posiada aż 365 pomieszczeń i 99 wież. Otoczony jest rozległym parkiem ze starodrzewiem oraz  rozłożystymi krzewami rododendronów i azalii. Koniecznie muszę tam wrócić wiosną :D!!!











Księżniczki pędzą na bal :D!!!

Dama pastelowa ;P








Bluzka, spódnica, marynarka - wszystko dostałam :D
Buty - H&M
Torebka - Reserved


17 komentarzy:

  1. U Ciebie ciągle lato. Przyjemna sesja zdjęciowa. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda tylko, że w środku już nie wygląda jak Hogwart.
    Nie weszliście do środka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wchodziliśmy. Moje dziewczynki za małe są jeszcze żeby chodzić za przewodnikiem. Marna to by była atrakcja dla nas, dla dzieci oraz przypuszczam, że i dla reszty grupy zwiedzających ;). Może kiedyś... :D!!!

      Usuń
    2. Twój świat, to inny świat zupełnie... Pozdrawiam. ;)

      Usuń
  3. Zamek w Mosznej nie może nie zachwycać :)
    Piękne Wy trzy Księżniczki...

    Jest mi smutno. Chcieliśmy jutro tam pojechać, a choróbsko zwaliło mnie z nóg i trzyma...
    Moc buziaków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamek w Mosznie jest przepiękny!

    P.S świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tym zamku, rzeczywiście piękne miejsce, cudne zdjęcia ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłaś tak blisko, dlaczego nie przyszłaś do mnie na kawę ;) kocham ten zamek i organizowane w nim szkoły magii :D dla fanów Pottera niezła atrakcja :). W Mosznej byłam tyle razy, ze nie zliczę. Czasem po prostu na piknik pod zamkiem, a moja siostra jeździ na koniach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderful photos!
    Everything looks amazing: Beautiful building and adorable kids. And you look stunning. Love your dress!

    Have a wonderful day!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja, bardzo pasuje do klimatu tych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Such an amazing castle. It looks like from fairytale. You perfectly fit there with your beautiful outfit. Thank you so much for sharing.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/10/dr-brandt-do-not-age-transforming-pearl_14.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Łaa, jakaż delikatność... Jesteś tu niczym figurka z porcelany 🙂😚🤗

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju...jak ślicznie!!!
    Cudowny zamek i księżniczki!
    A w pastelach Ci cudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bajkowy! Jeszcze nie miałam okazji go zwiedzać, ale kto wie... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście hogwartowe klimaty :) chciałabym go kiedyś zobaczyć na żywo. Nawet miałam w planach, ale nie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh my! The place definitely looks like Hogwarts! I would love to visit this place one day.

    https://sarahrizaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :D!!!

      Usuń