poniedziałek, 29 kwietnia 2019

Wilanów

Podczas naszej wielkanocnej wizyty w Warszawie, odwiedziliśmy włości Króla Jana III Sobieskiego. 
Barokowy pałac w Wilanowie powstał pod koniec XVII wieku, jako letnia rezydencja króla.
 Zachwyca wspaniałą architekturą i majestatycznym pięknem, które przetrwały do dzisiejszych czasów, niemalże w niezmienionej formie. 
Pałac otoczony jest rozległym parkiem, podzielonym na kilka części tematycznych, utrzymanych w różnych stylach. 
Spacerowałam alejkami oczarowana pięknem tego miejsca, choć ogród budził się dopiero z zimowego snu. 
Aż strach pomyśleć, jak zachwycający musi być w szczycie kwitnienia :D!!!



















Sukienka - Mohito
Koszula - H&M
Buty - CCC
Rajstopy - Gatta
Beret - lokalny butik :D

13 komentarzy:

  1. Wow pałac w Wilanowie naprawdę zachwyca - musze sie tam kiedys wybrać :-)
    Jak ślicznie wygladasz- ten beret i ta sukienka - istne perełki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pałac jest okazały ale odbiega od mojego gustu. Bardziej więc skupiłabym się na jego detalach, niżeli cały monumencie. Lecz ja jestem wybredna. ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te groszki wędrujące po rajstopach i sukience plus beret = BOMBA!!!!!!!!!!!!
    Cudnie Justynka!!!!
    Przesłoniłaś mi pałac! Tylko Ciebie widzę:D
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę tam być koniecznie! Rzeczywiście wspaniały obiekt, wspaniałe tereny!
    I piękna Twoja sukienka, pasująca do urody pałacu! :) Miłej majówki, Justyno! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, jaki fajny francuski look! Super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wilanów jest piękny i ogrody także :)
    Prześlicznie wyglądacie, Twój zestaw taki paryski. :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czeeeeść :). Majówka dobiega końca, to i wreszcie mam chwilę przed kompem i nadrabiam czytelnicze zaległości, a nazbierało się trochę pięknych postów. Wilanów taki wspaniały, a ja tam jeszcze nigdy nie byłam :((((. No cały ten pałac, jego architektura, ogrody z tymi kwitnącymi magnoliami i tulipanami może skraść serducho!!! Jak piszesz - aż strach się bać co to się dzieje, jak cała to roślinność wybuchaaaAAA wiosną :D. Kwiatowy zawrót głowy :). Dzięki za inspiracje do zwiedzania :)! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, Wilanów jest przepiękny w czasie kwitnienia, a, nieskromnie napiszę, że miałam okazję tam być! Warszawa ma wiele wizytówek, ale jednak - Wilanów zrobiła na mnie, wrażliwcu, PRZEOGROMNE wrażenie i z utęsknieniem patrzę na Twoje zdjęcia. Magiczne miejsce! Pięknie wyglądałaś, mam wrażenie, że sukienka wpasowała się w tę magnolię, super to wygląda! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię Warszawę, nigdy mi się tam nie nudzi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam jakiś czas temu jakiś reportaż o ostatnich właścicielach wilanowskiego pałacu. Sama byłam tam ze 30 lat temu, na wycieczce szkolnej. Niewiele pamiętam 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń