wtorek, 24 września 2024

Kalimera Kos

Końcówkę wakacji spędziliśmy na greckiej wyspie Kos, nad Morzem Egejskim. Bazowaliśmy w uroczym miasteczku Kardamena, leżącym na południu wyspy. Cóż mogę powiedzieć... ten wyjazd był spełnieniem moich wieloletnich marzeń. Wyspa Kos jest malutka, więc zobaczyliśmy naprawdę niewielki ułamek Grecji, niemniej jednak jestem zauroczona tym krajem jak i... życzliwością mieszkańców. Bajecznie piękne widoki... i to połączenie morza z górami, które tak bardzo lubię. Nieprzerwanie słoneczna pogoda, która w godzinach południowych dawała się we znaki, nawet takiemu ciepłolubnemu ludkowi jak ja 😅. Zadziwiający brak tłumów na plażach i w tawernach... tak typowy w nadbałtyckich miejscowościach. Wakacje na Kos, były tygodniem niekończących się zachwytów!!!

Dzień pierwszy spędziliśmy spacerując po Kardamenie i plażując nad Morzem Egejskim...

Kardamena 








Na horyzoncie wyspa wulkaniczna Nisiros










Filifionka w Kardamenie







bluzka i spódnica - sh | buty - internety | opaska - pasaż M1 Czeladź | biżuteria - prezent



4 komentarze:

  1. Ojejku, zazdroszczę wypadu, Grecja bardzo mi się marzy. Może uda mi się kiedyś tam wybrać, bo moje 3 koleżanki z pracy pochodzą właśnie z tego pięknego kraju ♥
    Wspaniałe widoki, podoba mi się również Twoja fryzura!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie :) Widać, że odpoczęliście, to najważniejsze. Zastanawiam się jakiej pomadki używasz, bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Es un bello lugar. Me gusto tu vestido. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się wkomponowałaś kolorystycznie w te Grecję!
    Syrenki Twe na pewno zachwycone wakacjami!:))
    Też mi się marzy.. Dziękuję za wycieczkę! 😀

    OdpowiedzUsuń