wtorek, 6 sierpnia 2024

Równica (884 m n.p.m.)

 

Gór nigdy za wiele, a w towarzystwie tak zacnym jak moje Szkódniczki, to już w ogóle... można iść i iść 😁!!! Równica w Beskidzie Śląskim może i nie należy do najambitniejszych szczytów. Leniuszki mogą wjechać autem prawie na samą górę. My jednak lubimy nieco większe wyzwania i dłuższe spacery 😜!!! Wędrówkę rozpoczęłyśmy w Ustroniu Polana, skąd zielonym i niebieskim szlakiem weszłyśmy na Równicę. Ale to nie koniec dreptania. Po obowiązkowych pierogach w schronisku musiałyśmy jeszcze zejść czerwonym szlakiem do Ustronia Zdrój na pociąg. Nasz 12 km beskidzki spacer, trwał praktycznie cały dzień. Co ciekawe, w tak popularnym, uzdrowiskowym miejscu, spotkałyśmy naprawdę niewiele osób, więc tym bardziej podobała mi się ta wycieczka 😉!!!


Poziomki... jagódki, czyli to, co Szkódniczki kochają w górach najbardziej 😜







Filifionka w Beskidach






bluzka - sh | spodnie - Reserved | buty - Jack Wolfskin | bandana i lenonki - ??? pewnie internety 😅







Równica (884 m n.p.m.)



4 komentarze:

  1. Kameralny szlak, w sam raz na długie rozmowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam na Równicy, mój dziadek urodził się w Ustroniu, to strony, które odwiedzałam regularnie jako dziecko... Może jeszcze kiedyś uda mi się wrócić... Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genial paseo. Me gusto tu atuendo. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajne luzackie gacie 👌👍😉

    OdpowiedzUsuń