środa, 31 lipca 2024

Stylizacje na wakacje w Pieninach

 

W górach wiadomo... musi być wygodnie, dlatego na nasze górskie wyprawy nie cudowałam ze stylizacjami. Jednak nie byłabym sobą, gdybym nie zabrała na wakacje jakiejś sukienki... albo dwóch 😜. Przecież na zamku trzeba jakoś wyglądać 😜!!! Moim fotografem była niezawodna Hania, która sztukę robienia fotek opanowała do perfekcji 😍!!!

Outfit na spływ Przełomem Dunajca - koszulka wybrana nieprzypadkowo 😂
P.S. Forfitera w rzece nie zauważyłam 😅




koszulka - prezent | spodenki - H&M | buty - Jack Wolfskin | okulary - Rossmann

Sukienka do zwiedzania Krościenka nad Dunajcem





sukienka - prezent (H&M) | sandały - CCC | wisiorek - prezent | kolczyki - spirali.pl

Całodniowy trekking przez Małe Pieniny wymagał wygody absolutnej




koszulka - prezent | spodenki - Decathlon | buty - Jack Wolfskin | czapka - H&M | kolczyki - spirali.pl

Na zamku musi być po babsku 😁





spódnica - sh | bluzka - H&M | sandały - CCC | okulary - Rossmann | kolczyki - prezent

Mówcie co chcecie, ale ja dżinsy kocham i jest mi w nich wygodnie... także na wycieczce w górach 😛






koszulka - prezent | spodenki - Promod (DIY) | buty - Jack Wolfskin | chusta - Medicine | kolczyki - spirali.pl

8 komentarzy:

  1. Przecież Ty i w sukienkach po górach śmigałaś. :)
    Podoba mi się najbardziej ostatnia stylizacja. Jesteś w niej taka swobodna... Dużo bardziej niż w pozostałych. Taka wolna...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to mówią - ładnemu we wszystkim ładnie 😊. A tak po mojemu, w każdej odsłonie wyglądasz kobieco i ładnie. Uwielbiam Twój kolor włosów 🤩.
    Jedyne do czego się nie przekonam to w dżinsach po górach - mi jest niewygodnie😄, ale to każdy patrzy na siebie
    Super zdjęcia i widać pogoda udana 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne stylizacje na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zestawy ubrań na letnie wypady i spacery w gory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka do zwiedzania Krościenka jest bardzo elegancka 👏👏👏

    OdpowiedzUsuń
  6. Lindos atuendos. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń