wtorek, 30 kwietnia 2024

Prawie jak... ;P

I tak to jest, że jedni jeżdżą do słonecznej Hiszpanii, a drudzy do (równie słonecznego) kamieniołomu pod Łazami 😜. Doszłam do takiego momentu w życiu, że przestałam już marzyć o dalekich podróżach, a zaczęłam cieszyć się z każdej możliwości obcowania z naturą, tą na wyciągnięcie ręki. Mamy kilka takich miejsc, w które wracamy, by naładować baterie w pięknych okolicznościach przyrody. Jednym z nich jest kamieniołom w Wysokiej. Ładnie tam... prawie jak nad Zatoką Biskajską 😆.




Misiek ze swoich wojaży przywozi nam zawsze jakieś suweniry. Tym razem dostałam od niego takiż oto wisior/talizman.



sweter - H&M | spódnica - Camaieu (DIY) | torba - New Yorker | buty - CCC | wisior prezent z Hiszpanii | okulary - pasaż M1 Czeladź

Czyż nie jest tu ładnie 😍???




8 komentarzy:

  1. Ładne miejsce, chętnie bym tu przyjechała na chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze? To uwielbiam takie zwykłe i niezwykłe miejsca 😊 wiadomo każda dalsza podróż cieszy, ale właśnie fajnie mieć blisko taki azyl do oddechu od codzienności.
    Twoja stylizacja jest genialna, bardzo Ci pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Precioso color del sweater.
    Saludos!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszędzie na świecie jest pięknie, wystarczy tylko to dostrzec :) Ja z premedytacją nie wyjeżdżam z juniorem na wakacje za granicę - na to będzie miał w życiu czas, a teraz niech poznaje Polskę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne miejsce - w lecie można byłoby sobie nad taką rzeczką posiedzieć :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje priorytety też znacząco się zmieniły. Podróże już tak nie rajcują. Teraz czas na inną przygodę 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja w jednej tonacji kolorystycznej , niecodzienna ale ciekawa.

    OdpowiedzUsuń