czwartek, 7 marca 2024

Srebrna Góra i okolice

Sentymentalne powroty w miejsca znane i lubiane. Jednym z nich jest z pewnością Srebrna Góra!!! Miasteczko, w którym wszystko się zaczęło 💖!!! Zaliczyliśmy karkołomny spacer na wiadukt kolejki zębatej... Odwiedziliśmy też kilka miejsc, o których wcześniej nie miałam zielonego pojęcia, jak np. ruiny zamku Owiesno. Ambitne plany wdrapania się na Wielką Sowę, skończyły się degustacją lokalnego pifka w Zygmuntówce... Ta niepozorna góra była tak oblodzona, że bez raczków byłoby ciężko (a raczki zostały w domu 😂). Nic to jednak... jeszcze nie raz wrócimy w te strony 😁!!!

Srebrna Góra

Wiadukt kolejki zębatej


Filifionka w Srebrnej Górze 







ramoneska - Reserved | sweter - H&M | spódnica - Mohito | czapka - Sinsay | buty - CCC | torba - Cropp






Przekop kolejowy w Srebrnej Górze



Owiesno i Okrągły Zamek... albo raczej to, co z niego zostało 😔


Zamek w Owieśnie





Piękny dom... szkoda, że taki zaniedbany 😞

Pałac w Rudnicy


Schronisko Zygmuntówka w Górach Sowich



8 komentarzy:

  1. Ta pierwsza stylówka jest bardzo w moim guście. :)
    Na Wielką Sowę miałam się wspinać w tym roku, ale nie wyszło, bo mąż się rozchorował i nigdzie nie pojechaliśmy. A ja już niestety wolnego mieć nie będę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja fantastyczna. A ruiny jedyne w swoim rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa wyprawa :) bardzo podoba mi się pierwsza stylizacja :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Co stylówka, to inna Ty. Nie wiadomo, jaka naprawdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hermoso lugar. Me enamorado de la falda. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super relacja, piękne zdjęcia! To miejsca wcale nie tak daleko ode mnie :) Byłam kiedyś na Wielkiej Sowie, zimą. Taką żeśmy wybrali trasę że w drodze powrotnej na tyłku po śniegu żeśmy zjeżdżali :D Nie mogę doczekać się kolejnej wyprawy w góry ale to jak już synuś podrośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super super, uwielbiam twoje wpisy Filifionko. Umiliłaś mi popołudnie tymi fotkami.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń