środa, 10 sierpnia 2022

Z Czantorii na Stożek

Góry uwielbiam zawsze i wszędzie, ale wędrowanie po nich latem, to już jest pełnia szczęścia!!! Dzień długi, więc można sobie... poslowtrekkingować 😉. Niespiesznie przemieszczamy się z punktu do punktu, piknikując na każdej ładniejszej widokowo polanie. Dziewczyny z zapałem zbierają (czyt. pałaszują) jagody. Łapy i buzie szybko robią się fioletowe 😂. Trekking w tak pięknych okolicznościach przyrody, to sama frajda. 

Wycieczkę rozpoczęliśmy w Ustroniu Polanie. Stamtąd weszliśmy szlakiem czerwonym na Wielką Czantorię (995 m n.p.m.) i dalej przez Soszów wędrowaliśmy do Schroniska PTTK Stożek, gdzie mieliśmy spanko. Rano, po obłędnie pięknym wschodzie słońca, zeszliśmy zielonym szlakiem do Wisły Głębce.

W drodze na Czantorię






Wielka Czantoria (995 m n.p.m.)




Jagodożercy














bluzka - sh | spodenki - SinSay | buty - Scarpa

Schronisko na Soszowie Wielkim






Przed nami Stożek Wielki





Schronisko PTTK Stożek

Stożek Wielki (978 m n.p.m.)

Wschód słońca w Beskidzie Śląskim








12 komentarzy:

  1. Kocham takie zdjęcia lasu, takie szczegóły.
    Spędziliście wspaniały czas na szlaku. Ja znowu tęsknię za górami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna wspaniała wyprawa!!!
    I nawet jagody dorwałyście!:D
    U mnie sucho, jagód i grzybów brak...chociaż jezyny są:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę tych gór! Kocham, czuję się tam wspaniale. Nie byłam jeszcze w tym roku i raczej nie pojadę :( ale zgadzam się, w lecie są cudowne. ♥️

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam góry, wieże widokowe też coraz chętniej odwiedzam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja uwielbiam góry ale najbardziej Tatry.
    A trasę którą pokazałaś przeszlam kilka razy.
    No i piękna z Was Rodzinka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kadry!
    Nocowanie w schronisku cały czas przed nami...

    OdpowiedzUsuń
  7. Spending time in nature hiking is always such a good idea and ideal way to charge batteries.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widoki zapierające dech w piersiach, też lubię góry :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne, rodzinne i w pewien sposób magiczne zdjęcia, które zabierają czytelnika w przepiękną górska wyprawę.
    Dawno nie byłam w naszych polskich górach, które zresztą bardzo lubię .

    OdpowiedzUsuń
  10. Bello bosque , lindo look . Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam sentyment do gór :)
    Piękne zdjęcia :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze 😊!!!

    OdpowiedzUsuń