sobota, 11 lipca 2020

Baba Jaga

Ta baba w czerni, od środy, leni się na całego. Na razie na legalu (wybieram urlop... co do ostatniej minuty 😋), potem się zobaczy. Z doświadczeń ostatnich lat wiem, że ten czas długo nie potrwa... praca znajdzie mnie prędzej, niż później 😋... Ale teraz nie będę o tym myśleć. Trwa lato... pandemiczne lato... inne niż poprzednie. Tym bardziej chcę z niego korzystać... tak, jak lubię najbardziej... na łonie natury, z dala od tłumów, w towarzystwie (ostatnio bardzo zaniedbywanych przeze mnie), córek. Nasza świętokrzyska dacza jawi się rajem na ziemi... pobędziemy tam trochę 😍!!!







Stylizacja a'la współczesna... Wiedźma 😂:
Spódnica - sh (+DIY)
Bluzka - H&M
Naszyjnik - prezent z Mendozy
Torebka - New Yorker
Buty - Stradivarius

26 komentarzy:

  1. beautiful black dress...you look pretty

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerń zawsze się sprawdza :)Mega oryginalny naszyjnik! Od razu przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Well Photographed - You Should Really Be Proud Of That 4th Photo From The Top - Gorgeous Location As Well

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  4. Kreacja wizytowa-koktajlowa, całkiem gustowna. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz, dla mnie jak księżniczka... Lato jakieś takie dziwne, nie dość że pandemia to pogoda nie bardzo 😒, wczoraj cały dzień lało. Odpoczywaj na maksa, serdecznie pozdrawiam całą rodzinkę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wakacje zawsze przesłaniają wszelkie problemy żyćciowe. Suknia i modelka wyglądają na zrelaksowane i wypoczęta, oby tak zostało. Serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio jakoś tak częściej ubierałam się na czarno. Aż życzliwy (naprawdę życzliwy) kolega z pracy zapytał czy noszę żałobę :) Uspokoiłam go, że nikt nie umarł, a czerń to mój kaprys ostatnich dni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna czarna sukienka, a ty też wyglądasz pięknie i radośnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka znowu Baba Jaga? :O
    Bardzo ładnie – klasyczna elegancja ;).
    Miłego wypoczynku :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Dacza brzmi super, miłego odpoczynku☺ Pięknie Ci w takiej stylizacji, elegancko!☺☺

    OdpowiedzUsuń
  11. I dobrze ;) trzeba urlop wykorzystać .
    Ślicznie się prezentujesz

    OdpowiedzUsuń
  12. Very stylish :)
    Hi, would you like to follow each other?
    fiftyshadesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Great style and perfect dress.
    Greetings.

    NEW POST IN MY FASHION BLOG!! 😎http://www.adrianosle.com/2020/07/veranos-de-sup.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz :) sukienka i buty są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Wyglądasz obłędnie! Nie mam słów 😍

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja pomimo tego, że jest cała czarna naprawdę bardzo mi się spodobała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pandemiczne wakacje idealne do spędzenia trochę czasu na łonie natury. Tylko ta zmienna pogoda czasem przeszkadza. Upały mieszają się z deszczami :P. Piękna stylizacja, sama lubię nie raz ubrać się ala wiedźma :D

    OdpowiedzUsuń
  18. My właśnie wróciliśmy z urlopu takiego właśnie typowego odmóżdżenia się od miasta i tego całego miejskiego zgiełku, na łonie natury, z dala od tłumów :)
    Podlasie jest do tego stworzone :)
    Zapraszam na relację w nowym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie masz. Mnie praca nie znajduje, muszę zakładać swoje działalności 😀😉😆 Stylówka eleganckiej Wiedźmy idealna. Czerń i więcej nie trzeba nic 🖤🖤🖤👌🙂

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna stylizacja. Ja jedynie zmieniłabym buty na coś wygodniejszego na przykład z tego sklepu internetowego https://butymodne.pl/czolenka-damskie-c5543.html. Dla mnie czółenka byłyby dużo wygodniejsze niż szpilki. W szpilkach chodzę tylko gdy nie mam wyjścia i zawsze podziwiam kobiety, które potrafią w nich chodzić cały dzień.

    OdpowiedzUsuń
  21. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :D!!!

    OdpowiedzUsuń