czwartek, 27 czerwca 2019

Moja


Dziś będę się chwalić… sukienką!!! Nie pytajcie, gdzie ją kupiłam. Nie znajdziecie jej w żadnym sklepie. Wzięłam zwój materiału w prążki, igłę, nitkę, nożyczki i szyłam w długie zimowe wieczory :D!!! To, według mojego niezbyt skromnego mniemania, najładniejszy sTworek jaki uszyłam. Ciekawa jestem Waszego zdania :D!!!









Sukienka - sama sobie zrobiłam :D, torebka - New Yorker, buty - Deichmann, wisiorek - prezent od Mamusi, okulary - SinSay


Zdjęcia robiliśmy w malowniczym Złotym Potoku.








17 komentarzy:

  1. Ale,że co?Ręcznie uszyłaś? Zdolniacha!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, Ty szyciowy mistrzu! Ja tego nie opanowałam (nawet nie próbowałam). Ostatnio sobie zafundowałam (na pocieszenie) spódnicę w podobne prążki. Ale mam zrypany aparat, więc nie wiem kiedy uda mi się ją obfocić. A przebieram nogami, bo taka piękna :D Ale rękodzieła i tak nic nie przebije! Śliczna, urocza Twoja sukienka, idealnie w Twoich klimatach :) :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, że ja nie jestem sukienkowa. ;) Ale widzę, że dobra robota, wygląda jak ze sklepu. Masz talent, kobieto.

    OdpowiedzUsuń
  4. Je też nie jestem sukienkowa, jak Ania :) !!! Ale na kimś to zawsze mi się podobają, chociaż sama nie noszę :):). Noo, powiem Ci - szacun!!! Ja mam problem z przyszyciem guzika, a co dopiero ze zrobieniem sukienki, to dla mnie jakiś komos już :O :O!! Pięknie dobrany klasyczny, paseczkowy deseń - czyli sukienka będzie modna 'na zawsze' :D, i te falbanki, które nadają lekkości. Brraawwoooo!!!

    A zdjęcia - znowu jak z pocztówki! Widoczków zazdraszczam :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło Ci świetnie, takiej nikt mieć nie będzie, jestem fanką paseczków więc bardzo na Tak! Ślicznie wyglądasz, podziwiam za krawiecki talent. Twoje dziewczynki urocze. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna sukienka. Też chciałabym potrafić szyć takie cuda ale niestety mam do tego dwie lewe ręce

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sesja, zwłaszcza na łące :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi! Very beautiful dress.
    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna jest!!! Po pierwsze, że TWOJA! Bo wymyślona i stworzona własnoręcznie!
    A po drugie przeslicznie w niej wyglądasz! Rusałko Filifionko:)))
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. No to powaliłaś mnie na kolana kobieto, bo ja jestem totalnym antytalenciem krawieckim i jak widzę,ze ktoś takie sukienkowe cudo umie sam wyczarować to az mi dech w piersi zapiera.

    Urocze fotki Twoich ukochanych dziewczynek :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. awesome article :)
    have a nice day

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest śliczna i świetnie Ci w niej więc chwal się, chwal:-)
    Złoty Potok. Byłam tam kiedyś:-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam Twoje umiejętności krawieckie! Naprawdę jestem pod wrażeniem, bo mnie nie po drodze z igła i nicią. Sukienka jest bardzo ładna, wdzięczna i akurat na lato! Gratuluję roboty! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam. Szacun.
    Niestety, tylko guzik potrafię przyszyć.
    Ślicznie Ci tak paskowo.:)
    Pozdrowionek moc posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :D!!!

    OdpowiedzUsuń