niedziela, 24 marca 2019

Przed nami

Lubię ten wczesnowiosenny czas, kiedy przed nami wszystko to, co najlepsze. Wraz z rosnącą temperaturą, pączkują w mojej głowie pomysły, na tegoroczne rodzinne ,,wyprawy" :D. Wzywają mnie leśne ścieżki i malownicze górskie szlaki. Kuszą złociste plaże i wzburzone fale mórz. Wzywają tajemnicze, majestatyczne mury zamczysk. To wszystko przed nami. Wystarczy zrobić pierwszy krok... ku przygodzie :D!!!








Ramoneska - Top Secret
Sweter - sh
Spódnica - sh + DIY
Komin - Reserved
Torebka - New Yorker
Buty - CCC

21 komentarzy:

  1. Też się ciesze, że to wszystko 👍 przed nami, będzie się działo, oj! będzie 😝😜. Pięknie wyglądasz, ładnie Ci w czerwieni. Super sukienka, super całość. Pozdrawiam wiosennie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Estupendo post! Estás preciosa! Te deseo feliz semana! 🌻🌻🌻

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybrałaś perfekcyjne tło do tej stylizacji! Wyglądasz w tym zestawie bardzo kobieco i rockowo zarazem , świetna torebeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak ja też kocham wiosnę pełna roznokolorowych kwiatów,zapachów i oczywiście lato . Serdeczne pozdrowienia Zapraszam do mojej strony www.krystynaczarnecka.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, jak ślicznie wyglądasz... Spódnica super, i ta torebka... Ekstra! I znowu ten Twój ciekawy wstęp, napisany dobrym piórem. Lubię to! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham wiosnę, daje zawsze nadzieję na to lepsze i piekniejsze :) Pięknie Ci w tym zestawie (ale masz włosy cudne)! Życzę spełnienia marzeń :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Upewniam się coraz bardziej, że pięknie Ci w długich włosach.
    W klimacie, w którym przyszło mi żyć, widzę wiosnę trochę inaczej, bo upały, bo susza itd.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wszystko świetnie połączyłaś. :) Widzę, że jesteś zwarta i gotowa na wędrowanie.
    My też, ale czekamy na ciepełko, bo ochłodziło się bardzo. A pierwszy krok już za nami.
    Moc wiosennych pozdrowień posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obłędnie- ta spódnicaotraz torebka totalnie w moim klimacie. Cudowne fotki :-)
    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie rzeczywiście znowu coś naowego, a raczej starego się zaczyna, bo straciłam mą fajoską robotę ;) Szefowa butik zamknęła:(
    Ale nic to! Zdobyłam doświadczenie i jestem pełna nadziei!
    A Ty pod tym mostem wyglądasz odjazdowo-luzacko! A na dodatek stylowo jak na wybieg!:D
    Buziaki Justynka!
    Wszystkiego dobrego!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne połączenie, bardzo podoba mi się Twoja torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tymi plażami i falami narobiłaś mi ochoty na urlop- aaaaa lato nadchodź !! <3

    Kochana cóż za niesamowity klimat zdjęć, uwielbiam takie odludne, nieco zapomniane i mające swój klimat, miejscówki- ta właśnie taką jest. Foty wyszły super :)

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. Miejsce do zdjęć jest świetne :) Ta torebka podoba mi się bardzo:) SUPER kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  14. To wygląda prawie jak gołoborze 😉 U nas czas gorący ze względu na syna. Zaraz egzaminy kończące gimnazjum, stres czy się w ogóle odbędą przez ten strajk nauczycieli. Zaraz potem rekrutacja do szkoły średniej. Wycieczki i inne takie przyjemności, gdzieś na marginesie... Ale co do stylówki - czas lekkich zwiewnych spódnic chyba faktycznie nadszedł ☺️☺️☺️

    OdpowiedzUsuń
  15. Doskonała sceneria do Twojej stylizacji - zdjęcia są świetne :)!

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :D!!!

    OdpowiedzUsuń