wtorek, 31 lipca 2018

Gotlandzkie prezenty :D

Bez wątpienia, wolałabym być uczestnikiem Misiowych wypraw. Te niezwykłe miejsca, w które jest mu dane jeździć, pełne dzikiej, surowej natury, często niedostępne dla zwykłego turysty, przyciągają i kuszą do bólu!!!  Siedem lat temu bez wahania ruszyłabym ku przygodzie, teraz jednak nie potrafiłabym zostawić Szkódniczek. Albo razem, albo wcale!!! Taka ze mnie... kwoka ;P. Misiek rekompensuje mi ten wybór pięknymi zdjęciami i prezentami, na które (rozpieszczona przez lata doświadczeń ;)) czekam jak dziecko na Świętego Mikołaja, a mąż mój potrafi być szczodrym Mikołajem :D!!!

 


Z Gotlandii przywędrowały do nas pyszne korzenne ciasteczka, aromatyczne herbaty, baraniasta ,,porcelana" i ona...


... wymarzona :D!!!






Bluzka - sh, szorty - sh & DIY, torba  - prezent z Gotlandii, buty - CCC, kolczyki - prezent od Eluny

Gotlandzką torebunię zabrałam na rodzinną wycieczkę do Złotego Potoku :D!!!












15 komentarzy:

  1. Wooow, piękna ta torebka. ciut uszczypała mnie zazdrość ale taka pozytywna :D mam słabość akurat to takiego rodzaju toreb.
    Świetne ujęcia, ciasteczka korzenne - pychotka i ta porcelana.
    Jakbym miała dzieci też bym je zabierała wszędzie, dopóki nie będą na tyle dojrzałe by ruszyć ze znajomymi na podróż dookoła świata :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba rewelka, no i najważniejsze, że podarowana z serca :)
    Zawsze jak patrzę na Wasze dziewczynki, buzia mi się uśmiecha. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka jest rewelacyjna :) Taka bym chciała :)
    Zdjęcia jak zwykle sliczne i mega pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ tam magicznie :)
    super ta torba

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne te WAsze wyprawy i wycieczki na łono natury- widac ,że dziewczynki szczęśliwe :-)
    Super sandałki i bluzeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Złoty Potok, piękne miejsca. Poszłam stamtąd pieszo do ruin zamku w Olsztynie.
    Gdyby mnie przechodziły koło nosa takie wspaniałe podróże, przyznam Ci szczerze, że nie umiałabym traktować tego tak na lekko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu... lekko nie jest, ale na pewnym etapie życia są jednak rzeczy ważniejsze :D!!! ... i zawsze mogę przecież jechać do... Złotego Potoku ;P!!!

      Usuń
  7. Te ciasteczka wyglądają obłędnie - wsunęłabym :)
    Bardzo podoba mi się ta Twoja koronkowa bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Złoty Potok - pięknie tam, byłam niedawno, śliczne zdjęcia i jaki cudowny prezenty, ale super ten Twój mąż...pozdrawiam, buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna torba,śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prezenty!
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia i super torba :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Always like seeing your two beautiful girls. Love your bag!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :D!!!

      Usuń
  13. Dawno mnie tu nie było... jak dziewczynki urosły, jakie śliczne, pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń