sobota, 8 października 2016

Na Przegibek

Choć tegoroczne wakacje na Lubelszczyźnie i Podlasiu obfitowały w wiele niezwykłych wrażeń, to jednak po powrocie zatęskniliśmy za górami. Dziewczynki z takim zapałem przemierzały szlaki podczas urlopu, że postanowiliśmy zrobić mały eksperyment i wejść na Przegibek bez nosideł. Trasa, którą wybraliśmy, ma nieco ponad 3 km, wiedzie szlakiem zielonym z Roztoki. Wg mapy pokonuje się ją w 1,5 godziny, my zrobiliśmy ją w 2,5. Muszę się pochwalić, że Zosia, moja mała 4-latka przeszła ją na nóżkach tam i z powrotem :D!!! Hania trochę oszukiwała, wspomagana silnymi ramionami mamy lub taty ;). Ach!!! Fajna to była wycieczka :)...

Tym razem ciuchowo się nie postarałam ;P. Wrzuciłam na grzbiet, co było pod ręką. Wszystko, oprócz buciczków dostałam w prezencie :D!!!

Hania w drodze powrotnej przycięła komara :)

1. Dzieciaki przecie maja więcej siły i energii niż my ;) A mi ostatnio znajomi próbowali wmówić, że nie chodzą w góry, bo syn ma dopiero 5 lat.

2. Ni teraz to prawdziwe chodzenie po górach sie zaczęło :):)
    Brawo dziewczynki !!!!

3. Dziewczynki wyszły cudownie, szczególnie popijając herbatkę i siedząc sobie na pniu :) A zdjęcia i wycieczka jak zawsze cudowne! :))

4. Oj te Twoje Dziewczynki - nie da się nie patrzyć na zdjęcia z nimi bez uśmiechu na buzi. Przesłodkie, prześliczne :)
    Uwielbiam te Wasze zdjęcia z wycieczek, aż czuć w nich rodzinne ciepło, pozytywną energię :)
    No i miło teraz, jesienią, powrócić (choćby zdjęciami) do letnich klimatów.
    Pozdrowionka serdeczne :) Megly (megly.pl)

5. Ty to jesteś prawdziwa podróżniczka :) A dziewczynki widziały już więcej niż ja w swoim życiu ;)

6. Kolejna wspaniała wyprawa! Dziewczynki sa słodkie i takie dzielne! Cudowna z was rodzinka, z pomysłem na życie 😉 Super!

7. Mnie już marzy się takie chodzenie po górach...a jeszcze nie zaczęliśmy go nosić w sprzęcie, bo za mały i jeszcze dobrze nie siedzi. Więc gratuluję, teraz to z górki....

8. This is really great! Thanks for sharing.

** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!

BEAUTYEDITER.COM

9. Dziewczynki są bardzo dzielne!!! Najważniejsze, że sprawia im to radochę taka samą jak i Wam:))
    Włoski masz w całkiem niezłym stanie... Ruda Paskuda niechaj z nami pozostanie!!!:D

10. Fajna z Was rodzinka, lubię przyglądać się tym Waszym wyprawom.

11. Jesteście świetnymi rodzicami, dbającymi o to aby dzieci miały ciągły ruch- co w dobie bajek 24/7 jest już rzadko spotykane. Cudowne zdjęcia :-)

12. Panienki to naprawdę dzielne są, niejedno dziecko miało by dosyć :) Fajna wycieczka, takie wyprawy zaprocentują :) Pozdrawiam :)

13. O, super, gratulacje dla dziewczynek!
    Widzę, że nocnik przytroczony:D

1. Dziewczyny!!! Serdecznie dziekuje Wam za wszystkie cieple slowa w komentarzach :)!!!