poniedziałek, 6 czerwca 2016

Góry Izerskie

Tegoroczną Majówkę spędziliśmy w Sudetach, kolekcjonując szczyty Korony Gór Polski :). Jako że podupadałam nieco na zdrowiu, tachanie przeze mnie Hanki nie byłoby rozsądne. Uprosiłam więc braciszka, aby wybrał się z nami i wniósł, to moje kochane 13 kg, na kilka górek :D!!!
Pierwszego dnia  pojechaliśmy w Góry Izerskie. Hmmm... Mam do tych gór wielki sentyment :). 5 lat temu spędziliśmy tu z Miśkiem kilka chwil naszej podróży przedślubnej :D!!! Ach... złote lata :D!!! Jak nie będę miała co pokazać na blogu, to zrobię posta z tamtego wyjazdu :).

Ale wracając do Majówki 2016... Na Wysoką Kopę (1126 m n.p.m.), najwyższy szczyt Gór Izerskich, wyruszyliśmy z Rozdroża Izerskiego zielonym szlakiem. Następnie z Rozdroża pod Zwaliskiem poszliśmy czerwonym szlakiem mijając po drodze Kopalnię Kwarcu ,,Stanisław". Na szczyt prowadzi nieoznakowana ścieżka, jednak  udało nam się ją namierzyć bez żadnych trudności (u jej wylotu stoi wiata, zdaje się, że jedyna w tej okolicy). Do parkingu wracaliśmy ,,na około". Poszliśmy dalej szlakiem czerwonym do Rozdroża pod Kopą, a następnie żółtym zeszliśmy do autka.

Moda górska wiosna/lato 2016 ;P
bluzka - H&M; top, apaszka - prezent; spodnie - Cropp; buty - Asolo

Karkonosze

Kopalnia Kwarcu ,,Stanisław"

Ścieżka na szczyt

Kubusiu!!! DZIĘKUJĘ :D!!!

1. Fajna majówka, choć jeszcze mocno zimowa! A ja w Sudetach nigdy nie byłam, chyba zawsze za daleko;)
    Fajnie, że udało Ci się namówić brata na noszenie, my wybieramy się w Bieszczady w tym roku i mm nadzieję już zmotywować dzieciaki (no, przynajmniej starszaka) do chodzenia samodzielnie trochę, bo też już mam trochę dosyć noszenia "słodkiego" ciężaru

2. J'aime! Thanks for sharing.

** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!

BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

3. Cóż kochana, dzieci nabierają kilogramów a kręgosłup ma się tylko jeden. Znam to z doświadczenia i radzę Ci się oszczędzać;-) Cudowne widoki!

4. Fantastyczna wycieczka w góry. No i wspomnienia niezapomniane - zwłaszcza, że miejsce to przypomina podróż przedślubną :)
    Bardzo rodzinnie, kolorowo, pięknie! No i super, że Twój Brat wyręczył Cię i poniósł ten słodki ciężar :) Jak najwięcej takich zdjęć, przyjemnie popatrzeć na góry, a jeszcze przyjemniej na Was :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Megly (megly.pl)

5. Nie znam, nie byłam, jakoś zawsze nas ciągnie nad morze. Ale jak tak patrzę na te góry, to fajne, naprawdę fajne widoki. Trzeba by się kiedyś wreszcie wybrać.

6. Jak ja widzę takie wyprawy w góry to przepraszam, ale zawsze zazdroszczę ;((
    I jeszcze z najbliższą rodziną.. Dla mnie to pełnia szczęścia!

7. Przynajmniej miałaś swobodę i mogłaś się fotografią zająć i kontemplowaniem przyrody, kiedy chłopaki szli sobie przodem ;)
    Moda górska w Twoim wykonaniu jest idealna, przypada mi do gustu za każdym razem :)
    Z moim zdrowiem też troszkę gorzej, tymczasowo wgl nie mogę chodzić po górach. A jak będę mogła wrócić do tego, zacznie się lato (wczoraj już mięliśmy 27 stp. C) a wtedy wolę nie wychodzić z domu wgl.

8. Rośnie kolejne pokolenie dzieci gór :)
    Faje te wasze wyprawy , fajne ze masz transport zastepczy ;) dla małej :)

9. Hej, przyglądamy się tym wypadom po polskich górach i z miłą chęcią ruszyłabym waszymi ścieżkami. Może, chciałoby ci się stworzyć takie foldery, co by się łatwiej poruszać po nich... wiesz... Sudety, Beskidy,tatry...to tylko moja propozycja. No nikt nie zna tak dobrze gór, jak Wy.
    Ech, super wycieczka:)

1. Elunka, myslalam o czyms takim, ale kompletnie nie mam pojecia, jak takie foldery stworzyc na blogu. Moze kiedys w lepszych czasach sie tym zajme ;)!!!
      Dzieki, ze wpadlas do mnie :)!!!

10. Urocze widoki i jeszcze takie zimowe klimaty! Dawno nie byłam i sobie cicho zazdroszczę!:/

11. Tegoroczna moda górska bardzo mi się widzi:))
    I ta wyprawa!!! W latach licealnych zeszłam te góry, więc tez mam do nich sentyment:D
    Buziaki dla dziewczynek i Ciebie!!!

12. Dziewczyny znowu musze Wam podziekowac za komentarze hurtem. Bardzo mi glupio z tego powodu, jednak nie dam rady inaczej :/.
    Pozdrawiam Was wszystkie serdecznie :)!!!