sobota, 30 maja 2020

Piękny pysk

Nawiązując do środowego Dnia Mamy i  zbliżającego się Dnia Dziecka, dziś stylizacja z koszulką przedstawiającą moją podobiznę, autorstwa, niespełna trzyletniej, Hani. Jak widać na załączonym obrazku, w owym czasie dla mojego dziecka najważniejsza w anatomii człowieka, była głowa. Hania rysując, opowiadała sobie co mamusia ma. Dowiedziałam się więc, że… mama ma: piękne oczy, piękną buzię, piękny nosek i piękny… pysk!!! Hmmm!!! Opis wielce malowniczy, ale i wprawiający w konsternację. Jak się później okazało, winowajcą wszystkiego był Luluś, bohater z ulubionej kreskówki moich dzieci, który w jednym z odcinków rysuje pieska. Skoro piesek ma pysk, to dlaczego mama miałaby nie mieć??? Jeśli przyjrzycie się uważnie rysunkowi, na moim czole widnieje podłużna krecha… to właśnie jest pysk!!! Pysk nie pysk, ważne, że piękny 😉!!!







T-shiry - DIY
Płaszcz - H&M
Spodnie - H&M
Beret - lokalny butik
Torebka - New Yorker
Buty - Adidas

15 komentarzy:

  1. Pysk to całkiem zabawne słowo. Pamiętam taką sytuację z mojego rodzinnego domu, wychodziłam właśnie, a mama zapytała dokąd. Odpowiadam, że do drogerii, więc kolejne pytanie, a po co? No to ja, że po krem do pyska. Mama śmiała się jeszcze jak drzwi zamykałam. :D
    Mam swoją podobiznę od mojej chrześnicy. Też mam na niej dużą głowę, ale przynajmniej włosy mi dorysowała. 😅😅

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak MAMA NAJPIĘKNIEJSZA. POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalna koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalna! Możesz być pewna, że absolutnie nikt nie ma takiej koszulki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka Ty jesteś piękna na tej koszulce, ślicznie wyglądasz, pięknie w berecie, buziaki posyłam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj kreatywne te Twoje pociechy pod każdym względem.:)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedyna w swoim rodzaju koszulka i pamiątka równocześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta stylizacja :) a koszulka wymiata.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapelusz kaganiec (termin ten jest uni ya) ... lub w moim kraju nazywany jest kapeluszem malarza, ponieważ jest często używany przez malarzy, jest piękny.
    Lubię jasny czerwony kolor.

    Have a nice days, Fili Fionka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Do twarzy Tobie w tym bereciku :D Świetna stylizacja i super zdjęcia :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja jest rewelacyjna ! w paryskim stylu ;) a Twoja córka nieźle Cie podumowała haha dzieci czasami mają świetne teksty ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. No, piękny pysk! Dzieci są takie kochane... A im starsze, tym bardziej mają niewyparzone swoje pyski :DDD Super gacie, a beretka odlot ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. very nice photography i like
    https://knowhubs.blogspot.com/2020/06/cancer-share-your-opinion-about-this.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze 😍!!!

    OdpowiedzUsuń