czwartek, 9 kwietnia 2020

Wielkanocna piżamówka

Święta Wielkanocne zbliżają się wielkimi krokami, dlatego też w dzisiejszym poście pragnę zaprezentować Wam moje świąteczne stylóweczki 🐣😂. Jako że większość tego wyjątkowego czasu zamierzam spędzić w łóżku, bycząc się ile wlezie, jedynym logicznym rozwiązaniem stylizacyjnym jest... piżama. Tak więc, w niedzielę planuję cały dzień paradować w eleganckiej bieli. Będzie lekko, zwiewnie i romantycznie. Natomiast w lany poniedziałek pozwolę sobie na trochę więcej luzu. Soczyście różowy kombinezon, będzie idealnym rozwiązaniem na całodniowy maraton kreskówkowy 😜😂🙃

Dziewczyny!!!
Trzymajcie się ciepło i nie dajcie się zarazie 😘









P.S. Piżamy dostaję w prezencie 😋

31 komentarzy:

  1. Nooo… Ciasteczko jest, herbatka jest… Można się przysiąść? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny! Stylóweczki pierwsza klasa! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne stylówki. Wielkie wow, a śniadanie normalnie pierwsza klasa. Życzę spokojnych Świąt. ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci szczerze, że sexy. Ten kombinezon też. 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe a wiesz, że dzisiaj o tym samym pomyślałam, żeby spędzić święta w piżamie. Zwłaszcza, ze dzisiaj dopiero niedawno się przebrałam xD. Świetne stylóweczki, pierwsza bardzo seksy druga mega radosna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądacie! A Ty masz cudowny kolor włosów kochana *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. ojeeej jakie świetne fotki! <3 czuć radość i ciepło :) podoba mi się zarówno ta romantyczna piżamka z szlafroczkiem jak i różowy kombinezonik <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Your tea pot looks wonderful
    and all your pics are awesome.

    Stay safe ♥

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę super stylowa, no oczywiście super będzie w Wielkanoc. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  10. mam tę samą różową pidżamę! dostałam od męża na wlaentynki :D matko jak ja ją uwielbiam <3 i jak zajebiście się w niej śpi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Biel love, u mnie też będzie biała koszulka i szlafrok do kompletu. Super zdjęcia a różowa trochę szalona ale bardzo jestem na Tak. Zdrowia i spokoju 🐣🐥, buziaki 💋...

    OdpowiedzUsuń
  12. No, no, ależ piękne kreacje piżamowe :) Cudnie wyglądasz, Dziewczynki też.
    Dużo radości mimo wszystko, zdrowia i nadziei, że wreszcie wróci normalność :)
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super iepiżamku, zwłaszcza pierwsza 👌👍☺️ Ale ja już nie mogę patrzeć na wyro. Kręgosłup mnie boli od leżenia 😁😆 Zamierzam w ten czas złamać zakazy nieco chociaż i przemycić się w przyrodę. W razie czego mandatu nie przyjmę 🖕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakże bliska sercu jest mi Twoja filozofia 😁!!! Buziaki 😘

      Usuń
    2. ✌️🖤😘
      A w ogóle, to co mi się tu napisało??? Jakie iepiżamku? Nie wiedziałam, że znam czeski 😆🤣 Piżamki - miało być 🙆

      Usuń
    3. Podczas kwarantanny wychodzą z ludzia takie rzeczy 🤣!!!

      Usuń
  14. Oh so cute pijamas all the photos are reall cute darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia. Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wishing you a happy Easter is not too late ... and I came to wish you and your family an easter.

    Greetings from Indonesia

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi! Wonderful post. Thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super! Ja na wielkanocne śniadanie ubrałam się elegancko, za to zaraz po wskoczyłam w swoje ulubione dresy :D W poniedziałek luźne, ciepłe spodnie znowu rządziły :D Naprawdę cudowne stylówki i fantastyczne zdjęcia, nie mogę oderwać od nich oczu, pełne ciepła, radości i uśmiechu! Jesteście cudowni :) Życzę wam wszystkiego co najlepsze! :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę, że dla wielu ludzi takie święta to mega wytchnienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile tutaj emocji, dobrej energii! ♥
    Zdecydowanie powinnaś więcej pokazywać takiej naturalnej codzienności, cudowne kadry i biel chyba zawsze będzie pokazywać taką subtelność :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale czad!!! Musieliście się świetnie bawić <3

    OdpowiedzUsuń
  22. What A Wonderful Post - Makes Us All Smile - Also, Fantastic 'Shattered' Post As Well - Enjoy The Weekend

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja zdecydowanie najbardziej lubię kombinezony i to takie grube jak mają Twoje dziewczyny :) Jestem zmarzlakiem, a w nich największe chłody mi nie straszne. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :)!!!

    OdpowiedzUsuń