poniedziałek, 16 marca 2020

T-Rex na uspokojenie

No to się porobiło!!! W ciągu kilku dni nasz świat wstrzymał oddech (choć przecież tak naprawdę trwa to już od kilku miesięcy). Ale to właśnie teraz, poczucie zagrożenia uderzyło w nas z największą mocą. Staram się nie panikować, stosuję się do zaleceń, a jednak wszystkiego nie da się przewidzieć, ktoś musi robić zakupy, ktoś musi pracować. Generalnie siedzimy w domu, haha... zaczynam to nawet lubić... w sumie, od początku lutego, to już mój czwarty tydzień w zamknięciu. Póki można wymykamy się do lasu, pospacerować, pooddychać, popatrzeć na budzącą się do życia wiosnę. W niej upatruję nadziei, że za kilka miesięcy koronawirus będzie tylko wspomnieniem (przynajmniej do następnego sezonu zachorowań... brrrr).

Dochodząc jednak do meritum... w zaistniałej sytuacji... kogo obchodzi w czym ja łażę po lesie?!!! Hm... możecie to zostawić bez komentarza, albo wręcz przeciwnie!!! Jednak, aby nie ześwirować... poudaję, że wszystko jest OK.










Kardigan - Reserved, sweterek - Cropp (Vinted), spódnica - sh, buty - CCC, skarpety - pamiątka z koncertu Mikromusic 

Zdjęcia - luty 2020

22 komentarze:

  1. patrząc na Twojego T-rex'a na sweterku i w obliczu tej pandemii, która teraz panuje, na usta ciśnie mi się tylko ten suchy żart-zagadka: "dlaczego dinozaury wyginęły?... bo nie myły rączek" xD (żart jest tak suchy, że aż boli i wcale nie jest śmieszny xD) jutro też pójdę do lasu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten sweterek skradł moje serducho ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sweter! Najważniejsze to nie dać się zwariować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha!!! Dziś córka stwierdziła:,,Mamoooo, kiedyś byłaś piękna, a teraz jesteś stara"!!!! Dziecięca logika bywa bezlitosna 😂!!!
    Dzięki więc, za miłe słowa 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda połączenie sweterka i spódniczki 😉
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. No cóż, porobiło się, kiedy to się skończy - nie wiadomo, oby jak najszybciej...cudowny spacer po lesie i Ty jesteś cudowna...buziaki posyłam...trzymaj się cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz mega naturalnie. Każdy czas można wykorzystać dla siebie. Uśmiecham się do komputera, chyba Cię lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, mój synuś pokochałby Twoj sweterek, właśnie nauczył się rozpoznawać na obrazkach dinozaury☺☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się dowiedziałam, że moje normalne życie nazywa się kwarantanna :D Podoba mi się ten sweterek narzucony na ramiona!

    OdpowiedzUsuń
  10. Swetr wspaniały, czy był robiony na drutach. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, sweterek kupiłam, ale wzór nie jest trudny, możnaby wydziergać :).
      Pozdrawiam :D!!!

      Usuń
  11. Uroczy T-rex! Trzymaj się zdrowo i życzę dużo siły!
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze,że masz te cudowne spacery po lesie kochana- uwielbiam tę stylizacją - sweter kardigan i buty <3 - zakochałam sie z miejsca . Sweterek w dino też cudny.
    Trzymaj sie cieplutko xx

    OdpowiedzUsuń
  13. I like you match the sweet skirt with the boots and socks, very pretty!

    OdpowiedzUsuń
  14. Thank you so much for sharing!
    very pretty!

    OdpowiedzUsuń
  15. Własnie, kogo obchodzi w czym do lasu..., ale fajne masz te skarpetki i sweterek, pod kolor z lasem :)) Pozdrowionka :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Zajebisty leśny ałtfit! Masz Ty pałera do tych stylówek ✌️ Fajny dinuś 😀👍🦖

    OdpowiedzUsuń
  17. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :)!!!

    OdpowiedzUsuń