sobota, 30 czerwca 2018

Pustynne all inclusive

Wakacje czas rozpocząć :)!!! Wykupiliśmy wczasy all inclusive na Pustyni Błędowskiej :D. Jest słońce, jest piasek złoty, zimne drinki i chrupki orzechowe... nic więcej do szczęścia nie trzeba :D!!! Ach... może morza??? Morze było w wannie (i łazience całej), po powrocie z wycieczki ;)!!!







Sukienka - Camaieu, sandały - CCC, okulary - pasaż M1, biżuteria - bazar

Piknik na pustyni :)



Jest piasek, jest zabawa


Zosia marzy, aby zostać rycerzem :)...

... Hania, z kolei, chce być baletnicą :D!!!

Polska Sahara

18 komentarzy:

  1. Przecudownie :) Wspaniała sukienka i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, śliczna Twoja sukienka. Miałam ostatnio morze, teraz czas na pustynię...buziaki dla całej rodzinki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaczę i mi smutno. Ty wiesz, łobuzie jeden, dlaczego! No dobra, nie gniewam się, wiem, że mnie się wszystkie boją :D Ale szkoda.... Widzę, że od strony Dąbrówki w Chechle weszliście.
    Cudna suknia (boszszsz, ile Ty masz tych ciuchów!) ;) :) Rycerz i baletnica do ukochania <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buuuu... teraz to i mi smutno :/... obiecuję poprawę... ;)!!!
      Tak od strony Chechła weszliśmy. Miałam ambicje dojść do Przemszy, ale jak Szkódniczki zobaczyły tyle piachu, to nie sposób było zmobilizować ich do marszu.
      P.S. Moja szafa zaczyna mi doskwierać... ja chyba do sędziwej starości nie zdążę pokazać na blogu wszystkich moich kreacji ;).

      Usuń
  4. Preciosas fotos..un saludo desde Murcia...

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne zdjęcia i mega fajna wyprawa :) Dziewczyny widać, że bawiły się nie gorzej niż Wy ;) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana cudownie i jestem zła na siebie, że nie przypomnialam Ci o dzisiejszym Boho u Fenomenalnych, ta stylówka super by się wpisała. Moze jeszcze dołączysz? Czekam na info ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudne to Wasze pustynne all inclusive :)
    Piękna suknia i piękna Ty na pustyni. Dziewczynki jak zawsze urocze. :)
    Też planujemy tam wycieczkę :)
    Czytałam Twój komentarz u Tary. Mam nadzieję, że już czujesz się dobrze.
    Ja ciągle przed operacją.
    Moc pozdrowień i buziaków!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szeherezado Ty!!! Ale przecudnie wyglądasz!!! Jak z 1000 i jednej nocy! Pustynna Rusałko:))
    Pikna kiecka!!!:D
    No...Młode wyszalały się na wielkiej piaskownicy:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne zdjęcia, nie ma to jak nasza polska pustynia. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka Ty jesteś zjawiskowa kochana i niepowtarzalna... uwielbiam na Ciebie patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kreacja 😊
    Korzystajcie z tego boskiego czau
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy tam nie byłam, wyglądasz w tej sukience jak Szeherezada :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, prześlicznie wyglądasz w tej sukience :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :)!!!

      Usuń