środa, 23 sierpnia 2017

Wzięłam i... uszyłam...

sobie sukienkę :). Prostą w kroju (nawet bardzo prostą), jednakże mającą wielorakie zastosowanie, o czym pozwolę się Wam przekonać w bliższej, lub dalszej, przyszłości... (jeśli blog mój przetrwa do tegoż czasu... :(. Ciężki jest żywot blogerki na etacie. Pomysłów mnóstwo, zdjęć miliony, nic tylko pościć...hmmm... cóż z tego, jeśli cierpię na chroniczny brak czasu... buuuu... I jeszcze Wasze blogi tak bestialsko zaniedbuję :(... sorki dziewczyny).

No, ale... wzięłam i uszyłam sobie sukienkę. Metodą igła i nitka... Prostą w kroju, w przesłodzonym kolorze, zwiewną i letnią bardzo...
...I zabrałam ją na wycieczkę do stolycy... Śląska :D!!!

















Sukienka - made in Filifionka :D
Wisior - prezent z Argentyny (klik)
 Butki - CCC

23 komentarze:

  1. Bardzo fajna sukienka - masz talent :) Wygląda zupełnie inaczej niż większość tych, które widuje się na ulicach, ale to akurat bardzo mi się podoba, bo nie lubię jak co druga kobietka śmiga w tym samym ;)
    Zdjęcia prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna sukienka a z dziewczynkami to już wyglądasz zachwycająco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pieknie wyglądasz w różu, te kokardki to świetny pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że naprawdę bardzo mi się podoba ta sukienka. Ty Zdolniacho! :D
    Ja też taką chcę! Zamawiam :D
    Zawsze tak pięknie wychodzisz na zdjęciach! Jesteś bardzo fotogeniczna :)
    Super. Też pracowałam na etacie, więc wiem jak to jest. Czasu mało...
    Pozdrowionka serdeczne :) Megly (megly.pl)


    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam w czasie urlopu na Śląsku, konkretnie w Bytomiu, Gliwicach i Zabrzu. Takich Katowic nie znałam. A kreację masz przepiękną, jak od projektanta :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i wzięłaś ładnie to uszyłaś! Taki mocnokolorowy odlot. Spodek w tle pasuje idealnie ;) :D A sukienka jako spódnica może funkcjonować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, spódnica jest z niej świetna, ale spięta szerokim pasem tworzy sukienkę o zupełnie nowym obliczu :D!!!
      Buziaki :)!!!

      Usuń
  7. Podziwiam zdolności i kreatywności. Ja potrafię przyszyć tylko guzik. :)
    Zdjęcie z dziewczynkami na tle Spodka - cudowności!:)
    U mnie też deficyt czasu. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  8. No powiem Ci kochana,że wcale nie taka prosta, jak mówisz- ta falbana i pomysłowe kokardki opadające na ramiona mnie urzekły !
    wyszly Ci na prawdę pięknie <3 bardzo mi się podoba <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzy Gracje:)))
    Przepięknie wyglądasz Justynka! Sukienka pomysłowa! I te kokardy! Cudo całość:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam ból. Tez cierpię na brak czasu. Sliczny kolor sukienki a fason fajny ale to nie mój gust

    OdpowiedzUsuń
  11. OOo proszę Katowice, bardzo ładna sukienka, szczególnie ten dół podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To nie jest krój dla mnie... -_- Ale na ciążową dobra... -_- Sorry, bo pewnie nie takiej opinii oczekiwałaś... -_-
    Za to szalenie podoba mi się motyw ze wstążkami na ramionach.

    Co do braku czasu - przywykniesz. Ale troszkę minie nim znajdziesz najlepszy dla siebie sposób na ułożenie planu dnia. Ten ból akurat znam bardzo dobrze, ale już później było O.K.

    OdpowiedzUsuń
  13. Profesjonalna sukienka :) Kolor taki, że prosto w oko silnym ciosem. Fest! :)
    Brak czasu to powszechna choroba, nie ma się co przejmować.

    OdpowiedzUsuń
  14. ale świetna, a róż i rudy :) dobre połączenie... Pozdrawiam cieplutko. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super kiecuchna, kurde Ty to jesteś zdolniacha. Pięknie wyglądacie razem, a dziewczynki są już takie duże...jejku ten czas tak szybko mija...:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna sukienka na wiele sposobów, super pomysł z tymi kokardami i kolorki mega!!! Super Ci wyszło!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześlicznie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pościć trzeba, żeby mieć taką figurę, jak Ty, na której wszystko pieknie wygląda:) Sukienka przepiekna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastycznie wyszła Ci ta sukienka, cudny efekt z wstążkami, cudny kontrast Was Różowych z Katowicami :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :)!!!

    OdpowiedzUsuń