sobota, 10 września 2016

Zachwycający Zamość

Jedno z piękniejszych miast, jakie widziałam w życiu...













Choć miesiąc już upłynął, od naszego pobytu w Zamościu, ciągle jestem  pod jego wielkim wrażeniem. Marzeniem moim jest tam wrócić i spędzić romantyczny weekend tylko i wyłącznie z Misiaczkiem :D!!! Obiecuję, że wystroje się jeszcze ładniej, niż za pierwszym razem ;)...






Sukienka - kolejny prezencik od Misiaczka (H&M), buty - DeeZee, kolczyki - prezencik nie pamietam od kogo :)

13 komentarzy:

  1. Zdjęcia robią wrażenie, ten rynek jest naprawdę bajkowy! W Zamościu nigdy nie byłam, mam nadzieję że tam kiedyś dotrę ;-) Wyglądasz pięknie i tak dziewczęco w tej sukience :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak , Zamość znalazł sie na mojej liście Top 10 najpiękniejszych miast w jakich byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż wstyd - do Zamościa nie mam aż tak daleko, a nigdy nie byłam. Słyszałam, że jest absolutnie magiczny i urzekający. Muszę koniecznie odwiedzić. Zmotywowałaś mnie do tego jeszcze bardziej.
    Piękne masz buciki :)
    Pozdrowionka cieplutkie :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym mieście nie byłam, ale ogółem mogę wtrącić do jednego wora moich upodobań takie miasta, które zabudową pozwalają odczuć powiew dawnych czasów, czyli secesyjne kamienicy albo wręcz średniowieczne pozostałości.
    Tak samo miłe wspomnienia i chęć powrotu wiążę z Toruniem. Byłaś tam? Jest przecudownie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Toruniu bylam tylko przejazdem w drodze nad morze. Bylismy tam chyba o 2 w nocy, w dodatku mialam juz poczatki mdlosci w ciazy z Hanka, wiec marzylam tylko o tym, aby podroz dobiegla konca. Mysle jednak, ze kiedys zatrzymsmy sie w Toruniu na dluzej :).

      Usuń
  5. Zamość - byłam tam 30 lat temu! Cały czas się wybieram, od lat kilku. I oczywiście dotrzeć nie daję rady.
    Ależ tam kolorowo!!! Łącznie z Tobą ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie byłam w tej części Polski, Zamość to dla mnie terra incognita!
    A to takie ładne miasto!

    No coś Ty, jesteś/byłaś dostatecznie wystrojona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie byłem, ale wygląda interesująco :o

    OdpowiedzUsuń
  8. poważnie,aż takie ładne miasto ???
    zaintrygowałaś mnie :)
    ślicznie wyglądasz,jak zawsze zresztą !

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie jest w Zamościu, też bardzo lubię to miasto, choć parę lat już nie była (ostatnio w pierwszej ciąży). Super te buty są:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po zobaczeniu Twoich zdjęć tak bardzo żałuję, że nie udało mi się przy okazji przebywania w tamtych rejonach zobaczyć tego pięknego miasta. Świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile pięknych miejsc w tej Polsce... i Misiaczek rozpieszcza.

    OdpowiedzUsuń