wtorek, 15 marca 2016

W marcu jak w garncu

Choć marzec kapryśny jest i raczej nas pogodowo nie rozpieszcza, to czuję już (w kościach ;P), że wiosna tuż, tuż. W czasie pobytu na wsi codziennie szukałam jej oznak i znajdowałam: w przebiśniegach w ogródku mamy, w trelach skowronków, w wierzbowych baziach kotkach, w krzyku żurawi na nadnidziańskich błoniach (które to, przez roztopy, zamieniły się w jedno wielkie jezioro), czy w nocnych kocich serenadach :). Idzie wiosna... :D!!!

 Wiosenne roztopy








 Szukamy oznak wiosny

Wiosnoooo..., gdzie jesteś???


Hmmm... gdzie ona może być???


Kotku, widziałeś wiosnę???

I to niejedną :)!!!



 A cio to jeśt???

Wiosna!!!

Taaa... pierwszy przebiśnieg wiosny nie czyni!!!! Dość już tych poszukiwań, wolę porzucać kamyki do rzeki!!!

Plum...


Konkurencja mi rośnie ;D

32 komentarze:

  1. Jakie urocze Dziewczynki w przesłodkich króliczych czapeczkach. Ale masz piękne Pociechy :) Sama radość. Miejmy nadzieję, że ta wiosna już na dobre do nas zawita, oby! Ja też jej czekam z utęsknieniem, a każdy jej objaw przyjmuję z uśmiechem na twarzy :) Pozdrowionka cieplutkie :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dziewczynki. Poprawiłaś mi humor swoim postem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pszczółki kochane te Twoje córy! :* :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, szczególnie zachód słońca mnie urzeka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, jakie piękne zdjęcia.
    Wiosna tuż, tuż :)
    Skrzaty też masz cudowne :)


    Pozdrawiam serdecznie Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. A jakie sie zrobiły panny szkudniczki podobne do siebie !
    Wiosna choc zimna to słoneczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciagle mi sie ludzie pytaja, czy to blizniaczki :).

      Usuń
  7. Idzie, idzie i już się jej doczekać nie mogę :) W weekend tak ładnie nam słoneczko świeciło że nawet lekki mrozik nie przeszkadzał w długim spacerowaniu.
    PS - konkurencja śliczna ale to przecież wiadomo po kim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ten tydzien byl piekny!!! Lapalam rumience na placu zabaw ;)!!!!
      Dziekuje :)!!!

      Usuń
  8. Urocze zdjęcia, zachód słońca przepiękny. Dziewczyneczki jak laleczki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, zachód słońca przepiękny:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwie wiosenki na ostatniej fotce:))
    Dla mnie, to najlepsze oznaki wiosny!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia ;)
    A dwie małe ślicznotki, sprawił, że pojawił się uśmiech na mojej twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach te jeziora, nad którymi unosi się poranna mgła :)
    A Twoje zdjęcia gdzie? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Tu akurat jest wieczor. Rano nikt nie chce zostac z dziewczynkami :/, a ja tak uwielbiam wschody slonca.
      Niefotogeniczna bylam podczas tego pobytu na wsi ;)!

      Usuń
  13. U mnie pod domem rownież pierwsze oznaki wiosny już się pojawily- z czego bardzo się cieszę :D
    piękne zachody slonca udalo Ci się kochana uchwycić ajććććć <3

    i jakie kotełki cudowne- ja mam dwa, ale w domu rodzinnym :( ale dzisiaj jade swoje dzieciaczki odwiedzić :D hihihih

    buziaki kochana :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj idzie!!! Jak mnie to cieszy jak się ten marcowy gar zwróci ku cieplejszej stronie:)
    Śliczne zdjęcia, dziewczynki jakie duże, (a wrzycanie kamyków do wody i u nas jest zawsze najlepszą atrakcją)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja uwielbiam Twoje dzieciaki,szafiareczki jak się patrzy !

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczynki skóra zdjęta z mamusi :) przepiękne zdjęcia, teraz to już wiosna nie ma wyjścia, musi przyjść :) buźki

    OdpowiedzUsuń