wtorek, 23 lutego 2016

Przy kominku


Gdy zima przechodzi w dżdżyste przedwiośnie, uciekam na salony ;P. I cóż z tego strojenia, kiedy i tak wychodząc na dwór muszę się schować pod nieprzemakalną kufajkę!!! O nie!!! Tak łatwo się nie poddam!!! W niedziele dresu nie będzie ;P!!! Przetrwać marzec i będzie już z górki... tak myślę :).

Zieleń i fiolet. Lubię to połączenie kolorów.




Bluzka - Mohito, spódnica H&M, buty - Deichmann, korale - prezent

34 komentarze:

  1. No kochana, na damę to ty się nadajesz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a dlaczego w kominku nie napalone ??

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tęsknię już za wiosną ;)
    Świetny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne fotki :)Super bluzeczka :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bluzeczka i super pasuje do spódnicy i fason o kolor. Ślicznie wyglądasz, jak ruda antypaskuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory pięknie ze sobą grają, ładnie wyglądasz w tym salonie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknoto Ty :) włoski urosły i nawet w tej jaśniejszej tonacji świetnie się prezentują :) Bluzeczka kusicielka ;) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba sobie jakoś radzić wśród dżdżystego przedwiośnia;) Ale już bliżej niż dalej:)
    Ładnie Ci w tych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak nastolatka wyglądasz:)))
    Te dzieci, to chyba nie Twoje... Coś nam ściemniasz:D
    A poważnie, to naprawdę pięknie!!! Lubię takie bluzki z odkrytymi ramionami:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha... dzieki Tara, choc do nastolatki to mi juz niestety daleko, ale jak sobie strzele botoks... ;)!!!

      Usuń
  10. Zieleń z filetem? Nie wiedziałam, że to się da OO
    Znów jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory idealne dla Ciebie. Spódnica ma fajny print.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeeeej gdybym miala taki piękny kominek w domu to moglabym z niego w ogole nie wychodzić :) hehe
    Zawsze marzyl mi się taki, spędzanie przy nim wieczorom z facetem i lampką wina ajććććć <3

    pięknie wyglądasz kochana! :)

    masz rację, jak marzec zleci, to pozniej juz będzie tylko z górki ;)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Ty zgrabna! No i cały czas gapię sie na Twoja fryzurkę - coraz bardziej podoba mi się takie cięcie...tzn. zapuszczenie, jeśli o mnie idzie ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Siwka :)!!!
      To zapuszczaj. W dlugich wlosach tez Ci fajnie :)!!!

      Usuń
  14. Świetnie wyglądasz!! Spódnica rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroda , Gracja i Elegancja :):)
    Slicznasś Ruda i tyle !

    OdpowiedzUsuń
  16. o jak Ci ładnie w takiej bezramiennej bluzce!
    swoją drogą - wiesz, że to najmodniejszy krój bluzki w tym sezonie :>?
    Pytam, bo ciekawa jestem, czy to nowy łup, czy już "stary" i tak dobrze trendy wyczułaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta bluzke mam juz z 5 lat :)!!! Nie za bardzo orientuje sie w modowych trendach, uwielbiam jednak bluzki odslaniajace ramiona.
      Dziekuje :)!!!

      Usuń