środa, 29 maja 2019

Burzowa

Maj nie szczędzi nam deszczowych dni. Cóż zrobić, taki maj ;)!!! Naburmuszona mama topi smutki w hektolitrach kawy, a dzieci... wniebowzięte... bo przecież deszcz jest super. Można skakać w kałużach, spacerować dumnie z IDEALNĄ parasolką, proponować ,,ser na pierogi" każdemu napotkanemu ślimakowi :D!!! Stawiają mnie do pionu te moje dwie Iskierki. Ich optymizm rozlewa się w sercu ciepłą falą... Aaaa... niech pada... w nosie to mam :D!!!
P.S. Za chwilę będzie wszystkim za gorąco ;D!!!













Deszczowa piosenka :D!!!


Bluzka, spódnica - sh (+DIY), płaszcz - Allegro (H&M), torba - Reserved, buty - Deichmann, parasol - Rossmann

Hania... zawsze pod prąd :D!!!




15 komentarzy:

  1. Wspaniała sesja zdjęciowa. Tak to prawda maj jest deszczowy to nie znaczy, że musi być smutno. Najważniejszy jest stan ducha, rodziny. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo deszcz JEST super! :D
    Twój mąż zaczyna mi przypominać mojego wujka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te majowe deszcze mają w sobie coś... miłego :):):). Przynoszą taką świeżość, przyroda jest taka zielona, młoda.

    A Ty na 1 zdjęciu niczym Mary Poppins :).

    Optymistyczne, rodzinne klimaty. Serduszko się cieszy na taki widok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieci są wspaniałe... :))
    Bardzo fajna ta deszczowa sesja. Na pierwszym zdjęciu to wyglądasz jak z "Deszczowej piosenki" :) Fajna bluzka, buty i w ogóle cały zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie trzy pięknie prezentujecie się na zdjęciach- widze ,że Twoja druga połówka tez sie gdzie niegdzie załapała ;-)
    Maj faktycznie średbio nas pogodowo rozpieszcza...
    Prześliczny płaszczyk i buty- wygladasz tak kobieco i subtelnie w tej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia wyszły pięknie, mimo deszczu. Ciekawe czy w czerwcu też będzie tak padać? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No, "moja" kolorystyka ulubiona <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne radosne zdjęcia. Co tam deszcz.
    Jest pięknie :)
    Buziole!!!
    Jutro ponoć słoneczny weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi! Wonderful outfit and fantastic photos.
    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak! Trzeba brać przykład z dzieci i cieszyć się deszczem:))
    Ślicznie wyglądasz! Jak rusałka!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Que bonitas fotos!!! todo es genial!!! feliz semana presios@!!! 💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne zdjęcia. Jestem zachwycona :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasem trochę deszczu też jest potrzebne:D Mnie ostatnio on nawet cieszy bo mam wymówkę przed pracami w ogródku heehe:D Świetna rodzinka:***

    OdpowiedzUsuń
  14. No ja jak dziecko. haha Kocham deszcz na całego i już za nim tęsknie. :D Pewnie skakałabym po kałużach z Twoimi Iskierkami. :D Pierwsze zdjęcie idealne. Nie tylko piękna stylizacja, ale i Twoja radość, wdzięczność. Niesamowita z Was rodzina, życzę, co najlepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :D!!!

    OdpowiedzUsuń