piątek, 25 stycznia 2019

Dziękuję :)

Dziewczyny!!!
Serdecznie Wam dziękuję za tyle ciepłych słów pod poprzednim postem. Choć zarzekam się, że bloguje dla siebie, dla czystej niewymuszonej przyjemności, to nie ukrywam, że każdy pochlebny komentarz łechce moją próżną babską naturę i tym bardziej motywuje do zamieszczania kolejnych notek :D!!! Zakładając bloga nie sądziłam, że nawiążę dzięki niemu tyle wspaniałych znajomości. W pierwszych latach, gdy całe moje życie było skupione na opiekowaniu się malutkimi Szkódniczkami, kontakt z Wami był dla mnie prawdziwą odskocznią od codziennej rutyny. Wpadłam w blogowanie po uszy :D!!! Powrót do pracy zawodowej znacznie ograniczył mi czas na przyjemności, a jednak z tej jednej nie potrafię zrezygnować. Przecież to kawał mojej historii, nie tylko szafiarskiej, ale i podróżniczo-awanturniczej ;). Pewnie będzie mnie tu teraz trochę mniej, ale będę... bo lubię :D!!!









Płaszcz - Camaieu
Golf - New Yorker
Spódniczka - H&M
Kozaki - Zalando (Caprice)
Torebka - Camaieu
Beret - lokalny butik

14 komentarzy:

  1. To nie wiedziałaś, że blogerski świat został stworzony dla przyjemności i z myślą o próżnych sercach. :P
    Żartuję oczywiście. :) Cieszę się, że nie zamierzasz się stąd zwijać, pomimo czasochłonnej pracy. A może nam kiedyś napiszesz o niej coś więcej? :D

    W moich ulubionych Twoich kolorach. :D Bomba!
    Sweter godny pożądania. Wiesz, że lubię swetry w pasy. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wrażenie, że w ogóle wszystkie mamy mniej czasu do tego wszystkiego. Albo głowy ;) Stylóweczka bardzo Twoja (cokolwiek to znaczy). Kolory bluzki, rajtek plus kozaków - boskość :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja! ten Twój rudy kolor bardzo mi się podoba ;) zawsze chciałam mieć rude włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bądź, bądź! Ja się coś lubi, to się z tego nie rezygnuje! :)
    Ze szczerego serca muszę Ci powiedzieć, że wyglądasz w tym stroju prześlicznie! Cudowny dobór kolorów! Ogromnie tez pasują do Twoich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja :D Podoba mi się płaszcz, który super się prezentuje :D
    Jednym słowem nic dodać, nic ująć ;) Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty i torebka super, cała reszta świetnie zgrana, cudownie wyglądasz. Cieszę się, że jesteś i będziesz nadal choć jak piszesz trochę mniej, wiadomo - życie...pozdrawiam, buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest Twoja kolorystyka, pięknie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynka, Ty to jesteś taką prawdziwą Szafiarką! Takie lubię najbardziej:D Lubisz ciuchy, super z nimi kombinujesz, nie zważasz na trendy, projektantów i podszepty stylistek:D
    A ten zestaw jest tego przykładem!!! Bo świetnie dobierasz wszystko do swej przezgrabnej figurki i zawsze wyglądasz jak z ponadczasowego katalogu mody :D
    Buziaki!!

    Eee... przyznam Ci się, że ja też lubię miłe komcie:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo miło jest wpaść w blogowanie po uszy!! I naprawdę super jest to, że czerpiemy z tego tyle przyjemności, dostajemy ogrom ciepłych słów i mamy okazję poznać osoby, które mają w sobie dużo pasji do tworzenia:) Piękne słowa na koniec! Wszystkiego dobrego na luty, a kolory w tej stylizacji - przemawiają do mnie. No i beret to zdecydowanie to! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne podejście do blogowania. To cudowne, że można dzielić się czymś z innymi i w dodatku czerpać z tego przyjemność.
    Stylizacja jak zawsze jest genialna, chociaż zdecydowanie lepiej, według mnie, kreacja wygląda bez płaszcza ;)
    Trzymaj się i życzę miłego dnia! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :)!!!

    OdpowiedzUsuń