niedziela, 16 grudnia 2018

Mieszaniec

Paski + kwiatki... wiele osób uzna takie połączenia za totalne bezguście...  ale ja mam to w ... nosie ;D!!! Lubię bawić się modą, eksperymentować z nią... zaskakiwać :)... Wychodzą z tego, raz kolorowe dziwadła, innym zaś czasem klasyczne mundurki... Ech... jak się nad tym głębiej zastanowić, to rzeczywiście brak mi gustu :D!!! Nie zamierzam się tym jednak zbytnio przejmować, a tym bardziej ograniczać swojej fantazji :D!!! Buziaki :***







Sweterek - prezent od siostry
Spódniczka - Atmosphere
Płaszczyk - sh (H&M)
Buty - lokalny butik
Torebka - H&M
apaszka - New Yorker

14 komentarzy:

  1. Och, nie mów, przecież takie mieszanie jest teraz (to znaczy nawet ostatnimi laty) bardzo chwalone 😉 Mieszaj śmiało. Gust, to teraz pojęcie względne. Grunt, to mieć SWÓJ styl 😉😄👌👍

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieszaniec , ale jaki stylowy :-) Jak dla mnie cudowne połaczenie, które w pełni wyraża Twoją zróżnicowaną osobowość

    OdpowiedzUsuń
  3. Odważne połączenie. Ale to jest Twoje i to jest właśnie świetne! A gust... to pojęcie względne. Ja nigdy nie lubiłam tego modowego terroryzmu, który występuje na przykład w niektórych programach telewizyjnych o modzie. Że to - to super, stylowe, wyrafinowane i w ogóle odlot, a wystarczy, że jakaś osoba założyła "nie takie" dodatki, to już obciachowe, babcine i w ogóle minus jeden w skali.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przejmuj się, ja jestem zdeklarowanym szmaciarzem (w negatywny znaczeniu) i mam gdzieś modę. Styl to rzecz indywidualna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo się tutaj dzieje co nie oznacza, że jest to złe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnemu we wszystkim ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Paski i kwiatki przecież to nie pasuje . Nie prawda czasem dobrze ryzykować i tworzyć coś nietuzinkowego . Super stylowka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Każda chciałaby być takim mieszańcem bezgustowym:D
    Ekstra stylówka! I jak dla mnie, wszystko tu pasi:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. this post is so nice :)
    xoxo, Tijana

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie mieszaniec, ale sympatyczny. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krystyna
    zapraszam do mojej strony na chwilę relaksu przed świętami http://krystynaczarnecka.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi! Very beautiful outfit.
    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli komus cos pasuje do gustu, to jest to jak najbardziej ok. Ja akurat nie lubię mieszać wzorów ze soba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :)!!!

    OdpowiedzUsuń